برای خانه دار شدن در کرج چقدر باید هزینه کرد؟

استان البرز، یازدهمین جایگاه را بین باقی استان‌ها دارد و تورمی بیش از ۱۵۵ درصد را پشت سر گذاشته است.

برای خانه دار شدن در کرج چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش منیبان، کرج یکی از کلانشهرهای کشور است که طی سال‌های گذشته تورم چشمگیری در حوزه مسکن پیدا کرده است. گزارش مرکز آمار ایران از تورم مسکن طی بهار ۱۴۰۰ تا بهار ۱۴۰۲ حاکی از افزایش قیمتی بیش از ۱۵۵ درصد در استان البرز است. اما اکنون برای خرید خانه در شهر کرج چقدر باید هزینه کرد؟

فروردین‌ماه امسال بود که مرکز آمار ایران گزارشی از تورم مسکن در استان‌های مختلف، طی فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۲ منتشر کرد.

تجارت‌نیوز نوشت: بر این اساس استان البرز، یازدهمین جایگاه را بین باقی استان‌ها دارد و تورمی بیش از ۱۵۵ درصد را پشت سر گذاشته است. اما اکنون برای خرید خانه در مرکز استان، کلانشهر کرج، چقدر باید هزینه کرد؟

شهر کرج نیز مانند تهران به‌ دلیل وسعت و تعدد مناطق از فاصله بالایی بین کف و سقف قیمت برخوردار است. با این حال بررسی آگهی‌های فروش مسکن در این شهر حاکی از آن است که اکنون متقاضیان با داشتن بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان، قادر به خرید آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط هستند. البته خریداران با این بودجه، در برخی محله‌ها نیز می‌توانند واحدهایی با متراژ بالاتر از ۹۰ متر در سبد خرید خود داشته باشند.


ت ت
کدخبر: 225409 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها