قیمت احتمالی همستر کمبات؛ هر همستر چند؟

روز رستاخیز همستر کامبت بالاخره در حال فرارسیدن است و هیجان کسانی که شب‌وروز برای ارتقاء پروفیت ساعتی و کوین‌های خود تلاش کرده بودند، به اوج رسیده. طی اطلاعیه‌های مختلف و رسمی از سوی تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت، دیگر چیزی به لیست شدن این ارز دیجیتال پرسروصدا نمانده و کم‌کم انتظارها برای برداشت محصول از زمین همستر، به پایان خود نزدیک می‌شود. اما سوالی که در این میان مطرح شده و بسیاری درگیر این پرسش هستند از این قرار است؛ قیمت احتمالی همستر کمبات چند دلار خواهد بود؟ همستر کامبت با چه قیمتی لیست خواهد شد؟

قیمت احتمالی همستر کمبات؛ هر همستر چند؟

به گزارش منیبان، در این مطلب، با بررسی جوانب مختلف، به بررسی قیمت ارز همستر کمبات که احتمالا در بازار با این قیمت لیست شود، پرداخته‌ایم. برای اطلاع از اخبار و مقالات همستر کامبت منابع معتبر را بررسی کنید.

پس از آنکه ارز دیجیتال نات کوین توانست به عنوان اولین رمزارز بر پایه ضربه یا «Tap-to-Earn» موفقیت چشم‌گیری را کسب کند، رفته رفته افرادی هم که چیز زیادی از بازار ارزهای دیجیتال نمی‌دانستند، به پروژه‌های مشابه مانند همستر کامبت هجوم آوردند و به دنبال حضور در این فضای سودآور هستند. حال با گذشت مدتی کوتاه، همستر کامبت توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را به پروژه خود بکشاند و راه‌های مختلفی را برای جذاب کردن بازی خود ارائه دهد.

با گذشت زمان، همستر کامبت برای اینکه بتواند جنبه‌ای رسمی‌‎تر نسبت به یک بازی ساده به خود بگیرد، از راهکارهای مختلفی برای جذب کاربر بیشتر استفاده کرده است. از بهترین و جذاب‌ترین این راه‌ها می‌توان به پروفیت ساعتی یا «Profit-per-Hour» و «کد مورس» اشاره کرد که این روزها بسیاری از کاربران همستر کامبت را درگیر خود کرده است. با توجه به اینکه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)

تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت تاریخ احتمالی لیست شدن را اعلام کرده است، بسیاری به دنبال آن هستند که بدانند قیمت ارز همستر در روز لیست شدن چقدر خواهد بود. در این میان اما عواملی که در ادامه معرفی کرده‌ایم، در تعیین قیمت یک ارز دیجیتال موثر هستند.

عرضه و تقاضا: عرضه و تقاضا تاثیر زیادی در تعیین قیمت ارز همستر دارد. تقاضا برای همستر کامبت، همانطور که به وضوح مشخص است، بسیار بسیار بالاست؛ اما در رابطه با عرضه این ارز دیجیتال جنجالی، اطلاعیه اخیر تیم توسعه‌دهنده آن مبتنی بر ارجح‌تر بودن پروفیت ساعتی نسبت به تعداد کوین‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا این تیم اعلام کرد کسانی که پروفیت ساعتی یا «Profit-per-Hour» بیشتری داشته باشند، شانس بالاتری برای شرکت در ایردراپ همستر کامبت را دارند. این دقیقا بهترین راهکاری بود که این تیم می‌توانست برای کنترل عرضه کوین‌های خود و حفظ تعادل قیمت در نظر بگیرد.

کاربرد: تا به حال کاربردی به جز بازی کردن و استفاده از همستر برای کارت‌های پروفیت ساعتی، برای همستر کامبت در‌نظر گرفته نشده است. اما به‌نظر می‌رسد با توجه به قابلیت‌های نوینی چون کد مورس و پرافیت ساعتی، تیم توسعه‌دهنده همستر کاربردی خلاقانه برای این ارز دیجیتال در آینده در نظر داشته باشد.

زیرساخت: همانطور که از ابتدا مشخص بود، زیرساخت این ارز دیجیتال بر پایه تون کوین بوده و روی بلاکچین این ارز دیجیتال پیاده‌سازی شده است. پس می‌توان از این منظر خیالی راحت نسبت به قیمت ارز همستر داشت.

تیم توسعه‌دهنده: تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت هنوز مشخص نیست اما این نمی‌تواند دلیلی مبنی بر بی‌کیفیت بودن پروژه باشد. کافی است به بیت کوین که بزرگترین ارز دیجیتال دنیا است فکر کنید؛ ساتوشی ناکاموتویی که مشخص نیست یک فرد است یا تیم، خالق ارز دیجیتالی با ارزش بیش از ۷۰ هزار دلار است!

به نظر می‌رسد قیمت همستر تلگرام پس از عرضه چیزی مشابه نات کوین باشد؛ یعنی با قیمتی زیر یک دلار عرضه شود. البته مشخص نیست که این ارزش قیمتی برای هر کوین باشد یا تعدادی مشخص از کوین‌ها؛ برای مثال ممکن است پس از لیست شدن، قیمت هر ۱۰ هزار کوین همستر کامبت زیر یک دلار باشد. برای مثال، نات کوین که پیشتاز این نوع از کوین‌ها است، با قیمت ۰.۰۲ دلار که حدودا ۱۲۰۰ تومان می‌شد کار خود را آغاز کرد. حال پیش‌بینی می‌شود که همستر کامبت نیز با قیمتی به این شکل یا حتی کمتر (یعنی با یک صفر بیشتر مثلا ۰.۰۰۱ دلار) شروع کند که بازهم می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان همستر کامبت باشد.

اما با وجود تمام حدس و گمان‌ها، قیمت ارز همستر تنها پس از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال مشخص خواهد شد و الان فقط باید به فکر افزایش پروفیت ساعتی و استفاده بهینه از کد مورس همستر کامبت بود.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه هر لحظه به لیست شدن و عرضه همستر کامبت نزدیک‌تر می‌شویم، حدس و گمان‌ها برای قیمت ارز همستر به اوج خود می‌رسد. عوامل زیادی در تعیین قیمت یک ارز دیجیتال تاثیرگذار هستند که در این مطلب عواملی که در تعیین قیمت ارز همستر می‌توانند موثر باشند را بررسی کردیم. همچنین با توجه به شواهد و مستنداتی که وجود دارد، قیمت احتمالی همستر کمبات را چیزی نزدیک به زیر یک دلار حدس زدیم. اما به نظر شما، قیمت ارز همستر پس از عرضه چقدر خواهد بود؟


ت ت
کدخبر: 227730 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها