بازی لاست داگز (Lost Dogs) چیست؟

​لاست داگز یک داستان جامعه محور است که در آن می‌توانید یک توکن جدید به نام WOOF استخراج کنید.

بازی لاست داگز (Lost Dogs) چیست؟

پروژه نات کوین بالاخره از پروژه‌ای که مدتی بود درباره آن به صورت مرموز صحبت می‌کرد، رونمایی کرد. این پروژه در تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) بازی لاست داگز (Lost Dogs) را به جامعه خود معرفی کرد.

به گزارش منیبان، به گفته نات کوین این فقط یک بازی کلیکی دیگر نیست. لاست داگز یک داستان جامعه محور است که در آن می‌توانید یک توکن جدید به نام WOOF استخراج کنید. گفتنی است این توکن با یک میم کوین به همین نام در شبکه سولانا تنها شباهت ظاهری داشته و ارتباطی ندارد.

این پروژه طبق اعلام رسمی پروژه نات کوین، در کمتر از ۶ هفته تمام می‌شود و کاربران، توکن‌های نات کوین (NOT) و WOOF به دست خواهند آورد.

در این بازی هر روز ماموریت متفاوتی برای انتخاب یک کارت از میان ۳ کارت وجود دارد که به شانس شما بستگی دارد. از طریق Bones به کارت مورد نظر رای می‌دهید. برای انتخاب کارت می‌توانید به راهنمای نوشته شده در بالای کارت توجه کنید.

برای مثال، نوشته شده کارتی را که امتیاز کمتری دارد انتخاب کنید. اگر بتوانید درست حدس بزنید برنده خواهید شد. افرادی که بتوانند کارت صحیح را انتخاب کنند، سهمی از استخر توکن NOT و توکن WOOF$ به دست می‌آورند.

نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs)

این بازی بر اساس حدس‌وگمان است و کارتی برنده خواهد شد که در نهایت تعداد افراد بیشتری آن را انتخاب کنند.

پس با شناسایی محبوب‌ترین، متوسط یا نامحبوب‌ترین کارت بر اساس تعداد Bones استفاده شده برای آن توسط تمام کاربران، کارت برنده مشخص می‌شود.

در این بازی می‌توانید تعداد Bones بیشتری برای انتخاب کارت به کار ببرید تا در صورت برنده شدن پاداش بیشتری دریافت کنید. برای این کار می‌توانید با پرداخت نات کوین تعداد Bones خود را افزایش دهید. به این ترتیب، در صورت برنده شدن کارت انتخابی ناتکوین بیشتری دریافت خواهید کرد.

همچین، می‌توانید رای خود را تغییر دهید که برای انجام آن لازم است ۷۷ توکن استارز تلگرام را پرداخت کنید. به علاوه، می‌توانید با پرداخت ۷۷۷ توکن استارز تعداد Bones بیشتری خریداری کنید تا در نهایت و در صورتی که کارت انتخابی شما برنده شد دو برابر توکن WOOF برنده شوید.


ت ت
کدخبر: 228410 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها