فروش فوری پژو ۲۰۷ آی پانوراما اتوماتیک با قیمت جدید آغاز شد

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو فروش فوری و فوق العاده پژو ۲۰۷ آی پانوراما ( سقف شیشه ای ) اتوماتیک را با قیمت جدید آغاز کرده است.

فروش فوری پژو ۲۰۷ آی پانوراما اتوماتیک با قیمت جدید آغاز شد

به گزارش منیبان، در طرح فروش جدید ایران خودرو دو محصول پژو پارس سال و دنا پلاس توربو اتوماتیک در کنار ۲۰۷ آی پانوراما اتوماتیک با قیمت جدید و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شوند. در این طرح فروش فوق العاده قیمت ۲۰۷ آی اتوماتیک سقف شیشه ای  ۲۶۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان  اعلام شده است و متقاضیان می توانند از ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ نیز فرایند اولیه ثبت نام را در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو طی نمایند. قطعاً اگر تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو در این طرح فروش بیشتر از ظرفیت موجود باشد، فرایند قرعه کشی برای تعیین مالکان خودروها برگزار می شود.

در نظر داشته باشید که در طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو، همچنان قوانین جاری کمیته خودرو برقرار است و مالکان خودروها تا ۱۲ ماه پس از تحویل، امکان فروش قانونی خودرو به شخص دیگر را ندارند و به عبارت ساده تر، سند خودرویشان در رهن ایران خودرو باقی می ماند. از سویی پیش از ثبت نام اولیه، متقاضیان می بایست قوانین اعلام شده را مطالعه نمایند و سپس اقدام به ثبت مشخصات خود کنند.

در این طرح  فروش فوری و فوق العاده پژو ۲۰۷ آی پانوراما اتوماتیک ، کد کلاس ۶۰۱۰۴ برای تحویل در بخشنامه اعلام شده است. اما نکته مهم این است که با توجه به اطلاعات موجود در وبسایت ایران خودرو، این کد کلاس مربوط به پژو ۲۰۷i سقف فلزی اتوماتیک با کروز کنترل است و نسخه سقف شیشه ای با کد ۶۰۱۰۹ معرفی می شود.

 


ت ت
کدخبر: 24046 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها