شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

کدام خودرو پایین‌ترین سطح کیفی را در اردیبهشت ۱۴۰۰ کسب کرد؟

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ۱۴۰۰، وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال با یک ستاره کیفی همچنان پایین‌ترین سطح کیفی را دارا هستند.

کدام خودرو پایین‌ترین سطح کیفی را در اردیبهشت ۱۴۰۰ کسب کرد؟

به گزارش منیبان، بر اساس این گزارش ارزشیابی در گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت با سطح قیمتی ۲، خودرو‌های سایپا ۱۵۱ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین و تک کابین، سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش سواری در گروه خودرو‌های سبک و در سطح قیمتی یک، خودروی تیگو ۷ سه ستاره کیفی و در سطح قیمتی ۲، خودروی هایما اس ۷ اتوماتیک ۴ ستاره کیفی و خودروی جک سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند، اما در سطح قیمتی ۴، خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵ ستاره کیفی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس ۴ ستاره کیفی، همچنین خودرو‌های پژو ۲۰۶ صندوق دار، ۲۰۶ معمولی، پژو پارس، رانا و سمند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ۱۴۰۰، در سطح قیمتی ۵ هم خودروی کوییک، ۴ ستاره کیفی و خودرو‌های کوییک R، تیبا ۲ پلاس، تیبا ۲ معمولی و ساینا سه ستاره کیفی را کسب کردند.


ت ت
کدخبر: 27013 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها