طرح فروش وِیژه FMC SX5 فردا موتور با تخفیف ۲۰ میلیونی اعلام شد + قیمت

شرکت فردا موتورز بخشنامه و برنامه فروش سدان FMC 511 و کراس اوور SX5 را برای مرداد ۱۴۰۰ اعلام کرده است و از امروز مشتریان می توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

طرح فروش وِیژه FMC SX5 فردا موتور با تخفیف ۲۰ میلیونی اعلام شد + قیمت

به گزارش منیبان، در شرایط فروش جدید FMC SX5 قیمت مصوب همچنان ۶۲۹ میلیون تومان است. همچنین تخفیف خرید نقدی ۲۰ میلیون تومانی به مشتریان اعطا می شد. به عبارت ساده تر، مبنای محاسبه قیمت برای مشتریان FMC SX5 در طرح فروش جدید ۶۰۹ میلیون تومان خواهد بود. پیش پرداخت اولیه این طرح فروش ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و ودیعه دوم هم ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

خودروسازی فردا به مشتریان SX5 سود مشارکت ۱۸ درصد را اعطا می کند و الباقی بهای خودرو را در زمان تحویل از مشتریان دریافت خواهد کرد.

برنامه فروش FMC SX5 فردا موتورز مرداد 1400

در بخشنامه فروش این خودرو، که در وبسایت  فردا موتورز  بارگذاری شده است، اعلام شده که قیمت مصوب با در نظر گرفتن هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه شخص ثالت و… است و هزینه ای از این بابت به قیمت خودرو اضافه نخواهد شد. همچنین در پایان باید یادآور شد که  شماره گذاری  و  تحویل FMC SX5  به مشتریان آغاز شده و دعوت نامه های سری جدید خریداران این کراس اوور مونتاژی هم صادر گردیده است.

 


ت ت
کدخبر: 30754 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها