شرایط فروش ایران خودرو و سایپا تغییر کرد

بر اساس مصوبه جدید کمیته خودرو، مبلغ باقی مانده قراردادهای فروش فوق العاده به منظور در رهن رفتن سند خودرو از یک میلیون تومان به ۵۰ هزارتومان کاهش یافت.

شرایط فروش ایران خودرو و سایپا تغییر کرد

به گزارش منیبان، بر اساس مصوبه جدید کمیته خودرو، مبلغ باقی مانده قراردادهای فروش فوق العاده به منظور در رهن رفتن سند خودرو از یک میلیون تومان به ۵۰ هزارتومان کاهش یافته است که شرکت سایپا در فروش فوق العاده مرحله ششم و شرکت ایران خودرو در فروش فوق العاده مرحله سیزدهم اعمال نموده است.

در شرایط اختصاصی بخشنامه مرحله سیزدهم فروش فوق العاده ایران خودرو آمده است: بر اساس شرایط مندرج در جدول ذیل،مبلغ500.000 ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

 

 


ت ت
کدخبر: 3269 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها