جزئیات سومین مرحله فروش فیدلیتی پرایم اعلام شود + قیمت

آن طور که اعلام شده است، گروه بهمن و شرکت بهمن موتور برنامه دارند تا سومین مرحله فروش فیدلیتی پرایم را به صورت اینترنتی برگزار کنند.

جزئیات سومین مرحله فروش فیدلیتی پرایم اعلام شود + قیمت

به گزارش منیبان، بعد از ظهر روز گذشته برخی اخبار غیر رسمی در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و حاکی آن بود که بهمن موتور می خواهد تا دوشنبه مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۰ سومین مرحله فروش فیدلیتی پرایم را برگزار کند. با توجه به فرایند عرضه محصولات گروه بهمن از گذشته تا به امروز، سومین مرحله فروش فیدلیتی پرایم هم به صورت اینترنتی خواهد بود و مشتریان می توانند صرفاً از طریق درگاه مجازی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

قطعاً در این طرح فروش هم فیدلیتی در دو تیپ ۵ صندلی و ۷ صندلی به بازار عرضه می شود و مشتریان می توانند در کنار انتخاب رنگ، رینگ های خودروی خود را انتخاب کنند. همچنین برخی منابع آگاه می گویند که هنوز بهمن موتور تصمیمی برای افزایش قیمت فیدلیتی نگرفته و به احتمال زیاد، در سومین مرحله عرضه این کراس اوور مونتاژی قیمت ها همچنان مانند گذشته باقی می ماند.

در دو طرح فروش قبلی فیدلیتی قیمت تیپ ۱ این خودرو که ۵ صندلی است، ۶۵۵ میلیون تومان تعیین شده و بهای مصوب تیپ ۲ (دارای ۷ صندلی) نیز ۶۷۰ میلیون تومان اعلام گردیده بود. حال باید منتظر اخبار رسمی گروه بهمن در مورد فروش این خودرو باشیم و ببینیم که در این سومین مرحله عرضه فیدلیتی، چه شرایطی را برای مشتریان در نظر می گیرد. در کنار فیدلیتی بسیاری هم منتظر آغاز فروش مجدد  دیگنیتی پرایم  هستند و گروه بهمن هم اعلام کرده است که بزودی عرضه این کراس اوور را هم آغاز می کند.

با توجه به ظرفیت تولید بهمن موتور برای فیدلیتی و از سویی به گفته برخی منابع آگاه، در دو مرحله قبلی فروش فیدلیتی، ظرفیت عرضه نزدیک به ۵۰۰ دستگاه (در هر مرحله) در نظر گرفته شده بود. اما تقاضای بیش از ۱۰ هزار نفری خریداران سبب شد تا شانس رسیدن مشتریان به مرحله پایانی ثبت سفارش و خرید کاهش پیدا کند.

ت ت
کدخبر: 34626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها