حباب قیمت سکه به ۴۹۰ هزار تومان رسید/پیش بینی ثبات نسبی بازار طلا در روزهای آتی

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید در حال حاضر سکه حدود ۴۹۰ هزار تومان حباب دارد و پیش بینی می‌شود که قیمت‌های کنونی تا دور روز آینده(دوشنبه) نیز تغییری نکند.

حباب قیمت سکه به ۴۹۰ هزار تومان رسید/پیش بینی ثبات نسبی بازار طلا در روزهای آتی

به گزارش منیبان، محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با بیان اینکه حباب سکه در روزهای گذشته از 420 هزار تومان تا520 هزار تومان نوسان داشته و در حال حاضر 490 هزار تومان است، گفت: نرخ اُنس جهانی هفته گذشته تا پنجشنبه نوسان چندانی نداشت اما پنجشنبه و جمعه به دلیل تغییرات ارزش سهام و نرخ بیکاری درآمریکا، نوسانات نرخ اُنس شروع و قیمت اُنس جهانی جمعه با افزایش همراه و امروز به حدود 1762 دلار رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند روز گذشته نرخ ارز به 28600 تومان افزایش پیدا کرد اما در حال حاضر نرخ آن کاهش پیدا کرده و 28150 رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه سکه طرح جدید 11 میلیون و 900 هزار تومان و سکه طرح قدیم 11 میلیون و 500 هزار تومان است، پیش بینی کرد که قیمت‌های کنونی تا دور روز آینده(دوشنبه) نیز تغییری نکند.

کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره خرید طلای کم اجرت و دست دوم، به مردم توصیه کرد که از واحدهایی خرید کنند که دارای جواز کسب باشند، خرید طلای کم اجرت ایرادای ندارد زیرا ساخت آن ساده‌تر است و بیشتر افرادی به دنبال خرید آن هستند که درصدد سرمایه‌گذاری هستند.در خرید طلای دست دوم باید با دقت بیشتری کرد.


ت ت
کدخبر: 41890 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها