تغییر لوگوی کادیلاک + عکس
کادیلاک تائید کرد طراحی لوگوی مشهور خود را برای دومین بار از سال ۲۰۱۴ تاکنون تغییر خواهد داد. برند لوکس جنرال موتورز در آن زمان نشان گرد خود را که چندین دهه قدمت داشت حذف کرد و بجای آن از طراحی سپر پهنتر برای محصولات مدرنش استفاده نمود. فاکس نیوز میگوید لوگوی جدید که قبلاً در کادیلاک لیریک هم بکار رفته ظاهر پهن قبلی را حفظ کرده اما رنگهای پیشین را حذف خواهد نمود. این طراحی سیاهوسفید جدید در خودروهای تمام الکتریکی کادیلاک بکار خواهد رفت.
به گزارش منیبان، کادیلاک تا سال ۲۰۳۰ به برندی تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. سخنگوی این خودروساز آمریکایی گفته است:
تاج جدید به همراه شعار جدید “نمادین باش” نشان دهنده علاقه کادیلاک به آرمانیترین نسخه از خودش تاکنون میباشد.
نسخه سیاهوسفید این لوگو هماکنون روی داراییهای دیجیتال شرکت بکار رفته و خودروی لیریک هم از نشان نورانی مونوکروماتیک استفاده خواهد کرد. این خودروساز همچنین تائید کرده خودروهای درونسوز خود همچون کادیلاک CT5-V بلک وینگ و اسکالید همچنان نشان رنگی قبلی را حفظ خواهند کرد.
اما اگر شما طرفدار ظاهر جدید لوگو بوده و علاقهای به خود لیریک ندارید میتوانید نشان جدید را روی اسکالید اسپورت و به عنوان بخشی از پکیج اونیکس سفارش دهید.
البته خودروی لیریک تازه آغاز راهی پر فراز و نشیب برای این خودروساز میباشد. قرار است این خودرو از نیمه اول سال آینده و با قیمت پایه ۵۹۹۹۰ دلاری روانه بازار شود. این خودرو از باتری ۱۰ کیلووات ساعتی استفاده کرده و قدرت ۳۴۰ اسب بخاری خواهد داشت. گفته شده شعاع حرکتی لیریک نیز حدود ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود.
لیریک در ابتدا فقط بهصورت دیفرانسیل عقب در دسترس خواهد بود اما کادیلاک تولید نسخه پرفورمنس و چهار چرخ محرک را نیز تائید کرده است. نسخه V نشان پرفورمنس نیز شاید در آینده عرضه شود. نسخه تولیدی لیریک از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسخه مفهومی نخواهد داشت و تنها تغییرات قابلذکر آن شامل ساختار جدید دربها، آینهبغلهای سنتی و رینگهای کوچکتر خواهند بود.