ریزش قیمت سکه آغاز شد!/ خبرهای جدیدی در راه است؟+جدول

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۳ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.

ریزش قیمت سکه آغاز شد!/ خبرهای جدیدی در راه است؟+جدول

به گزارش منیبان؛ از همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ( ۲۰ آذر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۳ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روزکاری هفته گذشته حدود ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.  

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته قیمت آن ۱۴۴ هزار تومان کاهش یافت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری هفته گذشته ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۹۰۰  هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری گذشته ثابت مانده است.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۳۰ هزار تومان ارزان‌تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری هفته گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۸۲ دلار اعلام شد.


ت ت
کدخبر: 53391 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها