این وام 50 میلیونی را خیلی رالحت دریافت کنید!/ متقاضیان بخوانند

بانک آینده از جمله نهادهایی است که در صورت داشتن منابع مالی کافی به منظور خرید کالا به مشتریان خود وام می‌دهد. این تسهیلات در قالب طرح «طراوت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

این وام 50 میلیونی را خیلی رالحت دریافت کنید!/ متقاضیان بخوانند

به گزارش منیبان؛ هدف بانک آینده از ارائه این طرح تسهیلاتی رونق تولید به علاوه پاسخگویی به نیازهای اساسی متقاضیان بوده است. در واقع وام گیرندگان با این مبلغ تسهیلات تنها امکان خرید کالاهای داخلی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را دارند.

در صورت کفایت بودجه بانک، این مجموعه به تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی خود تسهیلات مذکور را ارائه می‌دهد. ضمنا برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست و امکان انجام کلیه اقدامات لازم درباره این طرح از طریق سامانه‌های مجاز بانک آینده وجود دارد. قبلا کف مبلغ وام 20 میلیون تومان و حداکثر آن 50 میلیون تومان اعلام شده بود.

 

جزئیات طرح طراوت بانک آینده

سود این تسهیلات براساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و سقف آن 18 درصد است. طبق اطلاعات وبسایت بانک آینده، افراد به منظور دریافت این وام باید سپرده بلندمدت افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای این نوع وام، مسدودی سپرده و ضامن رسمی بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

متقاضی برای دریافت این وام باید هزینه‌های جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازد. افراد خواهان این تسهیلات به هیچ وجه نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود 18 درصد دریافت کند، باید اقساط آن را طی 36 ماه بپردازد. طبق محاسبات انجام شده برای این شرایط، وام گیرنده باید هر ماه یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان قسط به بانک پرداخت کند. کل سود این وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 50 میلیون و 58 هزار تومان است.


ت ت
کدخبر: 56285 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها