افزایش حقوق برای سال آینده به این شکل خواهد بود+جزییات

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گفته می شود که متوسط حقوق ها ۱۰ درصد افزایش می یابد به دلیل محدودیت های مالی است زیرا اگر یکباره حقوق ها افزایش یابد، پایه پولی افزایش یافته و تورم بیشتر می شود.

افزایش حقوق برای سال آینده به این شکل خواهد بود+جزییات

به گزارش منیبان؛ سیدشمس الدین حسینی صبح امروز در همایش سیاسی فرماندهان پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه بیش از گذشته به موضوع اقتصاد توجه کنیم، اظهار کرد: کارکرد اقتصاد، تامین معیشت است. اقتصاد همچنین کارکرد امنیتی دارد. در دکترین دفاعی و امنیتی ما به دکترین همه جانبه اشاره شده که یک بخش مهم آن، حوزه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه اگر به اسناد و تحلیل آمریکایی ها توجه کنیم به موضوع جنگ اقتصادی بیشتر پی می بریم، تصریح کرد: تحریم های اقتصادی، حمله سایبری و حمایت از اعتراضات غیرخشونت آمیز از رویکردهای آمریکا نسبت به ایران است. در این شرایط حوزه دفاع و اقتصاد به هم نزدیک تر می شود.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبری به آن اشاره دارند، دفاعی ترین متن اقتصادی است. لازمه عبور  از شرایطی که مورد تهاجم اقتصادی قرار گرفته ایم، یک طراحی همه جانبه است./ایسنا


ت ت
کدخبر: 56808 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها