حق بیمه بوگاتی شیرون اسپرت چقدر است؟

حق بیمه بوگاتی همیشه بالا بوده و هست اما این بوگاتی شیرون اسپرت به شدت کم‌تیراژ به‌عنوان گران‌ترین خودرو در جهان حق بیمه سالانه‌ای عجیب نیز دارد. بوگاتی شیرون اسپرت ۱۱۰ ANS چندی پیش به مناسبت ۱۱۰ سالگی این برند رونمایی شد.

حق بیمه بوگاتی شیرون اسپرت چقدر است؟

 

 

به گزارش منیبان، خودرو مذکور ۳۲۶ هزار دلار قیمت دارد و حق بیمه سالانه آن رقمی برابر با ۵۰,۲۵۱ دلار را نشان می‌دهد. یعنی ماهانه ۴,۱۸۸ دلار با نیاز به پیش پرداخت ۱۰ درصدی! رقم بیمه این خودرو تقریبا برابر با ۲ دستگاه هیوندای کُنا همراه با حق بیمه سالانه آنهاست. البته برای چنین خودرویی نمی‌توان بیمه‌ای ارزان داشت.

 

بوگاتی شیرون اسپورت ۱۱۰ Ans که به مناسبت ۱۱۰ سالگی این برند معرفی شده از یک پیشرانه‌ یا بهتر بگوییم نیروگاه  ۱۶ سیلندر کوادتوربو (۴ توربویی) با قدرت ۱۴۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰۰ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد و همان‌گونه که پیش از این نیز ذکر کردیم تنها به تعداد ۲۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

 

بزرگداشت ۱۱۰ سالگی شیرون

برای اینکه رقم بالای بیمه این خودرو را بهتر درک کنید بد نیست نگاهی بیندازیم به رقم حق بیمه سایر خودروهای لوکس و نسبتا لوکس. مرسدس بنز GLC 300 کوپه یکی از گران‌ترین حق بیمه‌های سالانه را با مبلغ ۱۸۴۲ دلاری دارد. حق بیمه‌ لینکلن کورسیر برابر با ۱۶۰۵ دلار اعلام شده درحالی‌که حق بیمه‌ی هیوندای Venue و فورد اسکیپ به ترتیب ۱۲۵۰ و ۱۰۵۱ دلار است. حالا فکر می‌کنیم عظمت این قیمت بیشتر برایتان مشخص شد.

بیمه شیرون

به هر حال این مثل به شدت اینجا صادق است: «هر که بام‌اش بیش، برف‌اش بیشتر!». البته مالکان این خودرو نیز به احتمال بسیار مانند خودش به شدت پر سر و صدا و از سلبریتی‌ها، سیاستمداران و ثروتمندان مشهور خواهد بود و مطمئن هستیم از مدت‌ها پیش تلاش‌های بسیاری از سوی آنها برای تملک یک دستگاه از این خودرو کلکسیونی و خاص استارت خورده است. به هر صورت فکر نمی‌کنیم کسی هم که این خودرو را خریداری می‌کند چندان از آن در خیابان‌ها استفاده کند و نیازش به بیمه بی‌تردید کمتر از سایر خودروها خواهد بود. حتی سرقت چنین هیولایی هم برای خودش تخصص ویژه می‌خواهد.


ت ت
کدخبر: 6062 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها