200 متر زمین رایگان را با داشتن این شرایط دریافت کنید!/ ماجرا چیست؟

ایسنا نوشت:امکان ثبت‌نام متقاضیان دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود برای دریافت زمین رایگان دولتی به زودی توسط وزارت راه و شهرسازی فراهم خواهد شد و الزامی به سبز بودن فرم «ج» نیست؛ چرا که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر خانوار می‌تواند دو بار از امکانات دولتی در بخش زمین و مسکن استفاده کند اما باید حتما زمین را بسازد و امکان فروش ندارد.

200 متر زمین رایگان را با داشتن این شرایط دریافت کنید!/ ماجرا چیست؟

به گزارش منیبان، در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت، تسهیلاتی در بخش زمین و مسکن برای خانوارهای دارای سه فرزند در نظر گرفته شده است. مطابق «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم و بیشتر آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود می‌توانند از زمین رایگان دولتی استفاده کنند.

بنابر اخبار واصله، امکان ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط به زودی از سوی وزارت راه و شهرسازی فراهم می‌شود. آنطور که در قانون آمده، قرمز بودن فرم «ج» مانعی برای دریافت این زمین‌ها نیست؛ چرا که هر خانواده می‌تواند دو بار از امکانات دولتی در بخش زمین و مسکن استفاده کند. البته زمین به شرط ساخت به متقاضیان واگذار می‌شود و امکان فروش آن وجود ندارد.


ت ت
کدخبر: 69869 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها