با این شرایط آسان وام 500 میلیونی دریافت کنید+ جزییات

بانک اقتصاد نوین به منظور خدمت دهی مناسب به مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، انواع طرح‌های تسهیلاتی را ارائه کرده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین، طرح «صبا» است که افراد واجد شرایط با درخواست آن امکان دریافت وام 500 میلیون تومانی را خواهند داشت.

با این شرایط آسان وام 500 میلیونی دریافت کنید+ جزییات

به گزارش منیبان، بانک اقتصاد نوین در قالب طرح‌های صبا 1 و 2 به مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی تا دو برابر معدل موجودی حساب سپرده آن‌ها، وام پرداخت می‌کند. حداکثر مبلغ وام 500 میلیون تومان و سود آن 4 درصد است. قاعدتا چون این تسهیلات به پشتوانه حساب مشتریان پرداخت می‌شود، فرد باید از قبل سپرده کوتاه مدت عادی را افتتاح کند.

 

بازپرداخت اقساط وام 500 میلیون تومانی طرح صبا

حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این قبیل تسهیلات باید ضامن رسمی معتبر هم به بانک ارائه دهند. این ضامن معتبر برای افرادی است که به پشتوانه سپرده خود تسهیلات را دریافت نمی‌کنند. در واقع افرادی که نمی‌خواهند سپرده آن‌ها تا پایان تسویه اقساط وام بلوکه شود. این گروه از افراد برای دریافت وام 500 میلیون تومانی باید ضامن‌های معتبر را به بانک ارائه دهند. ارائه نوع ضامن و مدت زمان بازپرداخت به انتخاب خود متقاضیان خواهد بود.

بر اساس قوانین بانکی فرد نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد. در صورتی که فردی مبلغ 500 میلیون تومان وام را با سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور دریافت کند، باید ماهیانه 14 میلیون و 761 هزار و 993 تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام 31 میلیون و 431 هزار و 730 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 530 میلیون و 953 هزار و 333 تومان است.


ت ت
کدخبر: 70310 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها