دولت حساب این افراد را با این مبلغ شارژ کرد!/ چه کسانی دوباره سود سهام دریافت خواهند کرد؟

در هفته‌های اخیر دولت وعده داده بود که سود سهام عدالت تا پایان سال به حساب مشمولان واریز می‌شود؛ این وعده دیروز عملی شد و سود برای بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت تا پایان دیشب واریز شد.

دولت حساب این افراد را با این مبلغ شارژ کرد!/ چه کسانی دوباره سود سهام دریافت خواهند کرد؟

به گزارش منیبان؛ مجید عشقی در نشست خبری که برگزار شد با بیان اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت از شب گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت با همکاری شبکه بانکی تا پایان دیشب پرداخت شد.

مجید عشقی نیز روز گذشته با اشاره به افزایش حدود سه برابری سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن اظهار کرد: شرکت سپرده گذاری مرکزی ۹۹ درصد سود سهامداران عدالت را از شرکت‌های سرمایه پذیر دریافت کرده است به طوریکه سود سهامداران را روز شنبه در یک مرحله واریز می‌کند.

 

چه کسانی سود سهانم عدالت دریافت می‌کنند؟

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: سهامداران هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و یا سایت سهام عدالت ثبت کرده بودند،  سود خود را دریافت خواهند کرد.

 

مبلغ سود سهام عدالت برای هر نفر چقدر است؟

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۴۹۲ هزار تومان است حدود ۵۳۲ هزار تومان، مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است، حدود ۵۷۵ هزار تومان و مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها یک میلیون تومان است نیز حدود یک میلیون و ۸۱ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

رییس سازمان بورس با بیان اینکه رقم‌های اعلام شده برای  سال جاری است، گفت: برخی از افراد ممکن است بخشی از پرتفوی خو را فروخته باشند یا پاره از سهم را در اختیار داشته باشند، بنابراین ممکن است این اعداد متفاوت باشد.


ت ت
کدخبر: 71690 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها