بیت کوین به این دلیل سقوط کرد!+ جزییات

در این روزها خبر افزایش نرخ بهره بانکی در رسانه های امریکا منتشر شده است. در نتیجه این خبر قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی کاهش یافت و در سطح مقاومتی ۴۵ هزار دلار قرار گرفت.

بیت کوین به این دلیل سقوط کرد!+ جزییات

به گزارش منیبان؛ بازار رمز ارزها در هفته های اخیربا نوسان های زیادی همراه بود و امروز ارزش هر بیت کوین در سطحی حدود ۴۵ هزار دلار قرار دارد. سطحی که در گزارشها از آن به عنوان قیمت مقاومتی در بازار بیت کوین نام برده می شود به این معنا که در میان مدت قیمت بیت کوین از این سطح پایین تر نمی آید.

در اولین ساعات امروز، چهارشنبه هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱، قیمت بیت کوین و اتریوم نسبت به روز قبل با کاهش همراه بود. طبق گزارش ارایه شده توسط کوین دسک ارزش هر بیت کوین نسبت به روز قبل ۳.۰۹ درصد کمتر شده است و هر بیت کوین با قیمت ۴۵ هزار دلار در بازار مبادله شد در حالیکه نرخ کاهش ارزش هر اتریوم در این روز برابر با ۴.۶۱ درصد گزارش شد و با قیمت ۳۳۶۴ دلار در بازار به فروش رسید.

جالب این جاست که روز قبل یعنی روز سه شنبه شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۱، ارزش بیت کوین ثابت بود و هیچ نوسانی در این بازار مشاهده نشد. حال سوال اصلی این است که دلیل نوسان های امروز و ثبات نسبی بازار در روز قبل چیست؟


ت ت
کدخبر: 76024 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها