دانشجویان با داشتن این شرایط می‌توانند وام فوری دریافت کنند+ جزییات

صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان متاهل و مجرد وام تحصیلی و وام ودیعه مسکن می دهد.

دانشجویان با داشتن این شرایط می‌توانند وام فوری دریافت کنند+ جزییات

به گزارش منیبان؛وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده و این بار وام فوری به دانشجویان اعطا می شود. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است و صندوق رفاه دانشجویان نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. از این وام ها می توان به

وام فوری مسکن ،تحصیلی و غیره اشاره کرد. اینبار  وام فوری در مبلغ های مختلف به دانشجویان پرداخت می شود. وام فوری دانشجویی شرایطی دارد و مبلغ هر کدام بنابر وضعیت دانشجویان متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن می پردازیم.​

آنگونه که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرده است، دانشجویان -چه مجرد و چه متاهل می‌توانند از وام تحصیلی استفاده کنند. مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان متاهل، ۳۹ میلیون تومان است.

تنها دانشجویان روزانه دانشگاه دولتی و دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان دریافت این وام تحصیلی را دارند. همچنین دانشجویان متأهل با ارائه سند تعهد بدو برابر دانشجویان مجرد وام تحصیلی دریافت می کنند.

وام دیگری که به دانشجویان پرداخت می‌شود، وام ودیعه مسکن است. اما مهم‌ترین شرط پرداخت این وام، متاهل بودن فرد دانشجو است. دانشجویان متاهل در هر مقطع تحصیلی یکبار می‌توانند وام ودیعه مسکن متاهلی دریافت کنند. مبلغ وام ودیعه مسکن متاهلی در تهران ۳۲.۵ میلیون تومان، در کلانشهرها ۲۶ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۹.۵ میلیون تومان است.

وام ودیعه مسکن متاهلی هم تنها به دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی تعلق می‌گیرد. همچنین دانشجو باید متأهل، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره نامه دارای کد رهگیری باشد. به دانشجویان شاغل به تحصیل در آخرین نیمسال تحصیلی وام مسکن تعلق نمی گیرد.


ت ت
کدخبر: 76978 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها