فوری؛ این خودرو را با قیمت کارخانه و به صورت قسطی بخرید+ شرایط

مدیران خودرو به مناسبت قرن جدید، خودروی آریزو 6 را قسطی به فروش می‌رساند. مبلغ تمام شده این محصول 909 میلیون و 400 هزار تومان است که 272 میلیون و 820 هزار تومان پیش‌پرداخت آن خواهد بود.

فوری؛ این خودرو را با قیمت کارخانه و به صورت قسطی بخرید+ شرایط

به گزارش منیبان؛ این محصول مدل 1400 است و با تسهیلات حداکثر 70 درصد به فروش می‌رسد. بنابر اعلام مدیران خودرو، مدت اقساط این محصول حداکثر 60 ماهه خواهد بود و طی 45 روز کاری تحویل خریداران می‌شود. آریزو 6 قسطی همچنین دو نوبت سرویس رایگان علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای معمول نیز دارد.

گفتنی است که حواله صادر شده در سیستم فروش به نام مشتری، 72 ساعت اعتبار خواهد داشت و پس از آن، در صورت عدم واریز وجه، درخواست مشتری حذف می‌شود. هزینه بیمه بدنه هم سال اول به صورت نقدی و سال‌های بعد به صورت چک قابل پرداخت است. این محصول دو سال یا شش نوبت سرویس دوره‌ای رایگان دارد. مدیران خودرو بنا به نوع فروش، تا 45 روز کاری پس از ثبت نام  Chery Arrizo 6 را به خریدار تحویل خواهد داد.

لازم به ذکر است که صاحب هر کد ملی فقط یک بار می‌تواند درخواست خود را مبنی بر خرید محصولات مدیران خودرو ثبت کند. ثبت نام نیز تنها از محل رنگ‌های فعال در سیستم فروش امکان‌پذیر خواهد بود.

متقاضیان خرید آریزو 6 از گروه خودرهای چری، برای خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و انتخاب فروش اینترنتی از منوی فروش، درخواست خود را ثبت کنند. پیگیری وضعیت خرید خودرو توسط خریدار نیز از طریق همین سایت امکان پذیر است.

چری آریزو 6 از گروه محصولات سدان­های شرکت چری ، برای اولین بار در سال 2018 با نام آریزو GX در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. این خودرو در حالت کلی از لحاظ ظاهری طراحی مدرن و قابل قبولی دارد. حجم موتور آن نیز 1498 سی سی توربو است و برابر با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.


ت ت
کدخبر: 77174 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها