فوری؛ قیمت سکه ریخت

قیمت سکه و قیمت دلار امروز 24 فروردین کاهش پیدا کرد.

فوری؛ قیمت سکه ریخت

به گزارش منیبان؛ قیمت سکه در چند وقت اخیر دچار نوسان است . قیمت سکه بسته بسته به قیمت دلار و نفت و خیلی از مسائل دیگر تغییر می کند.قیمت سکه روزانه اعلام می شود و قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی باهم فرق می کند.قیمت سکه در هفته های گذشته به حدی بالا رفته بود که کسی دست به خرید نمیزد.قیمت سکه امروز 24 اسفند نسبت به روز گذشته، کمی افزایش داشته است.​

در بازار ارز و طلا امروز قیمت سکه و قیمت دلار متشکل پایین رفت.

سکه امامی امروز با کاهش ۰.۴۱ درصدی، از ۱۳,۱۹۰,۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و نود هزار) تومان به ۱۳,۱۳۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و سی و پنج هزار) تومان رسید.

سکه تنها در صورتی در روز جاری می تواند رشد خود را به رخ بکشد که در بازار موازی، اسکناس آمریکایی پیشروی معناداری در کانال ۲۷ هزار تومان صورت دهد.

اونس طلا در تعطیلات نوروز نتوانسته است رشد خاصی را به ثبت برساند و در محدوده هزار و ۹۲۰ دلار قرار گرفته است. فاصله گرفتن طلای جهانی از مرز ۲ هزار دلاری یکی از مهم ترین عواملی بوده است که کار را برای افزایشی های بازار سکه دشوار کرده و ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی را کاهش داده است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز 24فروردین ماه  1401 به ۱۳,۱۹۰,۰۰۰ سیزده میلیون و یکصد و نود هزار رسید. 

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۷,۳۹۵,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و نود و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.


ت ت
کدخبر: 77323 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها