اگر این شرایط را دارید وام 200 میلیونی دریافت کنید

همه اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.

اگر این شرایط را دارید وام 200 میلیونی دریافت کنید

به گزارش منیبان، با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا 90 درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه بوده و کارمزد آن هم بین 3 تا 5 درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود 15 درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

افراد که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.

سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.

بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.

بعد از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.


ت ت
کدخبر: 78227 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها