این محصولات ایرانخودرو را امروز با قیمت کارخانه بخرید+ شرایط جدید

پس از دو هفته وقفه، اولین مرحله از برنامه فروش خودروسازان در سامانه جدید یکپارچه سازی فروش خودرو وزارت صمت از امروز آغاز می‌شود. ایران خودرو در این مرحله برنامه فروش فوری خود با قیمت قطعی و تحویل حداکثر سه ماهه را اعلام کرده است که شامل عرضه ۹ محصول این شرکت می شود.

این محصولات ایرانخودرو را امروز با قیمت کارخانه بخرید+ شرایط جدید

به گزارش منیبان؛ پس از وقفه دو هفته ای در برنامه های فروش خودروسازان، از امروز مورخ ۲۷ اردیبهشت مرحله بعدی فروش فوری ایران خودرو با عرضه ۹ محصول در سامانه جدید فروش خودرو آغاز می شود. بنابر طرح وزارت صمت از این پس برنامه های فروش تمام خودروسازان کشور به صورت متمرکز بر روی سایت یکپارچه فروش صورت می گیرد. در مرحله اول از روش جدید ۶ خودروساز کشور شامل ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، آرین موتور و مدیران خودرو برنامه های فروش این هفته خودرو را اعلام کردند.

بنابر بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، این شرکت فروش فوری خود را با عرضه ۹ محصول و با تحویل حداکثر سه ماه و با قیمت قطعی اعلام کرده است. در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس tu۵، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ، سورن پلاس و رانا پلاس عرضه شده است.

xaZfxHuRnA3m

 

این طرح فروش از امروز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۳ خرداد ادامه خواخد داشت. متقاضیان با مراجعه به سایت با مراجعه به سایت یکپارچه فروش وزارت صمت به نشانی sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. اطلاعات شناسنامه ‌ای، شماره شبا حساب بانکی و شماره گواهینامه متعلق به فرد از جمله مدارک مورد نیاز است. همچنین محدودیت های پیشین برنامه های فروش خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است که مهم ترین آن‌ها عبارتند از عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال. همچنین تنها امکان ثبت نام برای یک خودرو از طرح های فروش اعلامی برای هر فرد میسر است.


ت ت
کدخبر: 83923 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها