زمان گرانی قیمت بنزین مشخص شد؟/ برنامه جدید دولت چیست؟

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد فعلا بنزین گران نمی شود.

زمان گرانی قیمت بنزین مشخص شد؟/ برنامه جدید دولت چیست؟

به گزارش منیبان؛ جلیل سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه چه عواملی در تامین بنزین در داخل کشور موثراند، اظهار کرد: این مساله بستگی به عرضه و کیفیت خودروها دارد، علاوه بر این  شرایط حمل و نقل نیز در این مهم تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به تازگی نیز درباره تغییر قیمت بنزین  گفت: قیمت بنزین با تغییر در راستای اصلاح نظام یارانه‌ها تغییر نمی‌کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت. در شرایط فعلی صحبت و برنامه‌ای برای تغییر نرخ بنزین مطرح نشده است، قیمت بنزین با تغییر در نظام یارانه‌ها تغییر نمی‌کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت.

سالاری با بیان اینکه بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، اظهار کرد: قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است، اظهار کرد: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند. به هیچ عنوان تغییری در قیمت‌ها رخ نخواهد داد و هیچ برنامه‌ای نیز برای این مساله وجود ندارد.


ت ت
کدخبر: 85346 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها