سقوط جدید برای طلا!/ بازار در شوک فرو رفت

بازار سکه و طلا هفته‌ای که گذشت باز هم کاهشی بود. نرخ جهانی هر انس طلا هم در هفته اخیر با تداوم روندی کاهشی همراه بود، رمز ارز‌ها هم در طی ۱۰ روزه اخیر، نوسان چندانی نداشتند.

سقوط جدید برای طلا!/ بازار در شوک فرو رفت

به گزارش منیبان؛ نرخ جهانی هر انس طلا در هفته‌ای که گذشت، متاثر از تحولات اقتصادی جهان و همچنین برابر شدن نرخ دلار و یورو طی ۲۰ سال اخیر، با کاهشی ۹۵ دلاری همراه شد. در حال حاضر قیمت انس جهانی طلا، هزار و ۷۳۰ دلاره محاسبه می‌شود.

اما کمی آنسوتر و در بازار ارز‌های دیجیتال، متاثر از رکورد بی سابقه نرخ تورم در آمریکا طی ۴ دهه اخیر، ارزش کل بازار امروز ۹۷۴ میلیارد دلار بود که نسبت به روز گذشته حدودا ۱ درصد کاهش داشته.

ارزش معاملات این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته هم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بوده که بیت کوین هم بیشترین میزان معاملات را با بیش از ۴۰ درصد به خود اختصاص داده. با این حال همچنان بیت کوین، اتریوم و تتر در جدول معاملات رمز ارزها، رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

اما در ادامه روند نزولی بازار رمز ارز‌ها در هفته اخیر، نرخ بیت کوین بعنوان شاخص‌ترین رمز ارز با اندکی نوسان کاهشی، در کانال ۲۰ هزار دلار باقی ماند تا نسبت به نمودار‌های سینوسی ۱۰ روزه، حرکت نامحسوسی را ثبت کرده باشد.

ت ت
کدخبر: 96849 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها