زمان اعلام نتایج مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش، هفته آینده اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

به گزارش منیبان؛ صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در شبکه افق درباره زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار کرد: مرحله مصاحبه آموزش و پرورش به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: نتایج پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه، اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد. قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در این آزمون جذب شوند و از اول مهر امسال، تدریس را در مدارس آغاز کنند.

پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه به مرحله گزینش می‌روند و پس از انجام گزینش، پذیرفته‌شدگان نهایی، دوره یکساله مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند.

استخدام معلمان معلول

به گفته نوری، وزیر آموزش و پروش در سال‌های گذشته ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به ۵ هزار نفر کاهش یافته بود، اما امسال ۲۵ هزار نفر دانشجو از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شدند که ۲۵هزار نفر معلم جذب شد، اما طبق سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان که تأکید بر جذب معلم از طریق دانشگاه دارد نشست‌هایی با وزارت علوم و دانشگاه پیام نور برگزار شد که در سال جدید از ظرفیت خالی دانشگاه‌ها برای جذب معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش بهره‌مند شویم.

نوری در مورد استخدام معلمان معلول گفت: طبق قانون ۳ درصد سهمیه جذب معلولان است و ما علاوه بر آن مطابق نیاز آموزش و پرورش جذب عزیزان معلول را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 99372 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها