قیمت و خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی

قیمت و خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی با بهترین کیفیت صدا و بیس مکالمه با توجه به قیمت خرید ارزان و مناسب در Ott بزرگترین عرضه کننده انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی در ایران.

قیمت و خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی

هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لوازم جانبی میباشد که کاربران در شرایط مختلف از قبیل کار، رانندگی، تفریح، طبیعت گردی و ... از هندزفری Handsfree برای برقراری تماس و مکالمه استفاده می کنند تا بدون استفاده از دست ها و درگیر کردن آن ها بتوانند به انجام کارها و امور روزمره خود بپردازند.

امروزه هندزفری وسیله ای کاربردی بشمار میرود که با استفاده از آن می توان در حین کار و در هر مکانی ، بدون ایجاد مزاحمت صوتی، برای افراد دیگر به مکالمه پرداخت و از آنجا که پخش صدای بیسیم واکی تاکی حس خوشایندی ندارد و ممکن است باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان گردد، خرید هندزفری بیسیم واکی تاکی بادیگاردی و حلزونی با قیمت ارزان از Ott بهترین انتخاب میباشد. تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای سوکت هندزفری دوفیش میباشند و می توان هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی را به انواع برندها و مدل های بیسیم واکی تاکی از قبیل: موتوکام MOTOCOM ، طنینTanin  ، صبا SABA ، کاوش KAVOSH ، تی بی TB LPD ، استارکام STARCOM و ... متصل کرد.

قبل از انتخاب و خرید توجه کنید که مدل هندزفری انتخابی با توجه به نیاز روزمره شما باشد و با توجه به اینکه بیشتر روز را چگونه سپری میکنید میتوانید بهترین مدل هندزفری بادیگاردی و یا حلزونی را با توجه به قیمت ارزان و کیفیت صدای بالا از Ott  تهیه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، سفارش ، قیمت و خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی به آدرس www.Ott.ir مراجعه نمایید.

وب سایت: www.ott.ir

تلفن تماس: 66384022-021

 

از آنجا که هندزفری وسیله کاربردی میباشد شناخت مدل های مختلف آن و آشنایی با ویژگی های استفاده از هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی امری ضروری است. در این صورت شما می توانید در خرید هندزفری بهترین انتخاب را داشته باشید.

24433517-85c8-4e9a-b59f-4b1d287c3e87

هندزفری بادیگاری

هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع هندزفری با امکان اتصال به دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط سوکت دوفیش میباشد که به مدل های مختلف بیسیم واکی تاکی متصل می شود. این نوع هندزفری واکی تاکی، باکیفیت صدای بسیار بالا عرضه شده و برای استفاده در محیط های پر سر و صدا گزینه مناسبی برای خرید میباشد. هندزفری بادیگاردی مخصوص بیسیم واکی تاکی مجاز دارای طراحی زیبا و مقاوم میباشد بصورتی که سیم ارتباطی قسمت لاله گوش آن بصورت فنری یا شلنگی با رنگ شفاف یا همان بی رنگ میباشد و دارای طراحی آرگونومیک و سازگار که استفاده از آن باعث آزار گوش های کاربر نمی شود و همچنین دارای دکمه PTT و میکروفون با امکان اتصال توسط گیره به یقه لباس برای ارسال پیام است.

f93ee159-a816-4e56-8998-8b89a7406dee

هندزفری حلزونی

هندزفری حلزونی بیسیم واکی تاکی یکی از وسایل جانبی تقریبا ضروری است. اگر بدنبال هندزفری هستید که استفاده از آن بسیار آسان بوده و به سبب استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی و گوش درد نکنید پیشنهاد ما به شما استفاده از هندزفری حلزونی میباشد. هندزفری حلزونی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مدل ها میباشد. وجه تمایز هندزفری حلزونی نسبت به مدل های دیگر، طراحی خاص ، زیبا و منحصربفرد آن است. طراحی این هندزفری ها به گونه ای بوده تا بتوان همواره از آن استفاده نمود و بسیار راحت میباشد و بدلیل اندازه استاندارد و مناسب، به راحتی در گوش قرار میگیرد و امکان تنظیم ارتفاع بلندگو و تنظیم حالت قرارگیری بلندگو، برای گوش با سایزهای مختلف را امکان پذیر می نماید و همچنین دارای دکمه PTT و میکروفون با امکان اتصال توسط گیره به یقه لباس برای ارسال پیام است.

 

ویژگی های منحصربفرد استفاده از هندزفری بادیگاردی و حلزونی بی سیم واکی تاکی

  • اولین و مهم ترین ویژگی هندزفری خوب ایجاد یک تجربه کاربری راحت و آسان در استفاده از دستگاه واکی تاکی میباشد.
  • جلوگیری از پخش صدای بلندگوی بیسیم در محیط
  • عدم رویت بیسیم و تشخیص استفاده کنندگان از آن
  • قابلیت مکالمه با کیفیت صدای بسیار شفاف
  • استفاده فوق العاده آسان و راحت هنگام کار ، رانندگی و ... که موجب کاهش خطرات می شود
  • آزاد بودن دستها برای انجام امور دیگر
  • مناسب برای انواع بیسیم های واکی تاکی دارای سوکت دو فیش
  • دارای ظاهری بسیار جذاب و جالب و قرار گیری راحت در گوش
  • دارای گیره کلیپسی میباشد که میتوانید آنرا به یقه پیراهن یا لباس خود متصل نمود

 

خرید هندزفری از Ott

خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی مجاز با قیمت ارزان از Ott بهترین انتخاب میباشد. میتوانید به راحتی و با نهایت اطمینان از فروشگاه اینترنتی Ott دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت بانک ملت خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر، قیمت و خرید هندزفری بادیگاردی و حلزونی بیسیم واکی تاکی و مشاوره با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه اینترنتی بیسیم به آدرس www.Ott.ir مراجعه نمایید.

وب سایت: www.Ott.ir

تلفن تماس: 66384022-021


ت ت
کدخبر: 103255 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها