هتل‌های ساحلی کیش

یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای اقامت در کیش، هتل‌های ساحلی آن است. در میان هتل های کیش هتل‌های ساحلی با داشتن چشم اندازی خاص و زیبا یک حس متفاوت و آرامش بخش در شما ایجاد خواهد کرد. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، با ما همراه شوید تا با این مطلب کمی بیشتر با هتل‌های ساحلی کیش آشنا شویم.

هتل‌های ساحلی کیش

معرفی هتل‌های ساحلی کیش

یک چشم انداز زیبا به سوی دریا و تماشای طلوع و غروب خورشید در کرانه خلیج همیشه فارس می‌تواند یک تجربه دلچسب و زیبا را برای شما رقم بزند. از جمله هتل‌های ساحلی کیش می‌توان به هتل ترنج کیش هتل داریوش، هتل شایگان و نام‌های دیگر اشاره کرد که در ادامه با امکانات و ویژگی‌های هر کدام بیشتر آشنا خواهیم شد.

هتل شایان کیش

یکی از هتل های کیش که در کنار ساحل دریا واقع شده و چشم اندازی بسیار زیبا دارد، هتل شایان این جزیره است.  این هتل با داشتن قدمتی 55 ساله یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. در سال 1388 هتل شایان به مجموعه هتل‌های پارس پیوست. هتل شایان 193 واحد اقامتی مختلف داشته که چشم اندازهایی به سمت دریا و یک باغ بسیار زیبا دارند. با وجود قدمت این هتل، خدمات ارائه شده و ساختمان آن بدون شک آن را در زمره یکی از بهترین هتل‌های کیش قرار داده است. این هتل در میدان ساحل و بلوار ساحل واقع شده است.

هتل ترنج کیش

یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل‌های کیش بدون شک هتل ترنج این جزیره است. هتل ترنج اولین و تنها هتل روی آب ایران بوده که به سبک هتل‌های دریایی مالدیو ساخته شده است. این هتل در دو فاز مختلف ساخته شده است. فاز اول آن واحدهای روی آب است که به شکل یک بته جقه طراحی و ساخته شده‌اند، فاز دوم ساختمان هتل است که بر روی ساحل و کنار دریا بنا شده است. کف اتاق‌های روی دریا شیشه‌ای است و شما می‌توانید زیباترین مناظر زیر دریا را مشاهده کرده و خودتان را بین آب‌های خلیج فارس تصور کنید. 

هتل ترنج کیش دارای بیش از 100 واحد اقامتی با امکانات عالی و درجه است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. هتل ترنج کیش تنها 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد و شما می‌توانید با پای پیاده از محل اقامت خود سری به مراکز خرید و دیگر جاذبه‌های گردشگری این جزیره بزنید. همانند دیگر هتل‌های 5 ستاره این هتل دارای امکانات عالی مانند اتاق‌های لوکس، رستوران، سالن‌های مختلف برای برگزاری مراسم، کافه ساحلی، سونا و استخر، آتلیه و باشگاه ورزشی است.

هتل‌های ساحلی کیش

هتل داریوش کیش

یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش، هتل داریوش است. این هتل 5 ستاره چشم اندازی رو به ساحل داشته و دارای امکانات رفاهی عالی و درجه یک است. یکی از جذابیت‌های هتل داریوش کیش، معماری آن است که به سبک دوران باستان ساخته شده و شما می‌توانید در آن کتیبه‌ها و ستون‌های شبیه سازی شده از دوران هخامنشیان را ببینید. این هتل سه طبقه داشته و شما می‌توانید یکی از 190 واحد اقامتی متنوع آن را انتخاب کنید.

این هتل امکان غواصی مستقیم در خلیج فارس را برای مهمانان خود فراهم کرده تا سفری هیجان انگیز را تجربه کنند. از امکانات این هتل عالی در کیش می‌توان به سالن بیلیارد، استخر و سونا، سالن ماساژ، رستوران و کافه و سالن‌های همایش اشاره کرد. هتل داریوش همچنین دارای یک دریاچه مصنوعی و زمین‌های ورزشی مختلف اختصاصی است.

هتل مارینا کیش

یکی دیگر از هتل‌های جزیره که مانند هتل ترنج کیش 5 ستاره و بسیار زیبا است، هتل مارینا است. در دو طرف این هتل ساحل مرجانی و زیبای کیش واقع شده و شما هر واحد اقامتی را انتخاب کنید، چشم اندازی خاص و زیبا پیش رویتان قرار دارد. این هتل با داشتن معماری خاص و زیبا، آب نماهای متعدد، فضای سبز زیبا و اختصاص دادن بیش از 750 متر نوار ساحلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در کیش به شمار می‎رود.

هتل مارینا همچنین امکاناتی مانند ساحل اختصاصی ماسه‌ای، رستوران اختصاصی بام مارینا، ماساژ تایلندی، امکان اجاره بهترین و گران‌ترین خودروهای لوکس دنیا، استخر، پارک بازی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل ویدا کیش

یکی از جدیدترین هتل‌های کیش که در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده، هتل ویدا کیش است. این هتل در سال 1396 تاسیس شده و دارای 144 واحد اقامتی مختلف و فول امکانات است. با توجه به موقعیت مکانی این هتل، دسترسی شما به مراکز خرید و جاذبه‎های گردشگری جزیره بسیار راحت است. این هتل با ارائه استاندارهای بین المللی یک هتل 5 ستاره به یکی از بهترین و لاکچری ترین هتل‌های کیش تبدیل شده است.

هتل‌های ساحلی کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یکی از هتل‌های ساحلی جزیره است که در دو طبقه مجزای 7 طبقه ساخته شده است. این هتل 5 ستاره نیز مانند هتل ترنج کیش، چشم اندازی زیبا به سمت ساحل و جزیره دارد. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به سالن‌های ورزشی، استخر و سونا، کافی شاپ‌های متنوع، رستوران‌های بین المللی، سالن‌های همایش مختلف و یک لابی شیک و لوکس اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

اگر در میان هتل‌های کیش به دنبال یک هتل عالی با قیمت مناسب هستید، هتل پارمیس کیش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل در سال 1385 تاسیس شد و بیش از 168 واحد اقامتی فول امکانات دارد. مانند دیگر هتل‌های 5 ستاره این هتل نیز امکانات رفاهی عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.


ت ت
کدخبر: 172347 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها