رپرتاژ آگهی
ویدوگپ، اولین دورهمی متخصصین ویدیو!
آژانس خلاق ویدو بهمناسبت دومین سال فعالیت خود، اولین دورهمی ویدئوگرافرهای ایران را با حمایت آژانس تپسل برگزار کرد. در این دورهمی از بهترینهای صنعت ویدئو دعوت شد تا درمورد دغدغه و چالشهای خود صحبت کنند.
آژانس خلاق ویدو بهمناسبت دومین سال فعالیت خود، اولین دورهمی ویدئوگرافرهای ایران را با حمایت آژانس تپسل برگزار کرد. در این دورهمی از بهترینهای صنعت ویدئو دعوت شد تا درمورد دغدغه و چالشهای خود صحبت کنند.
در رویداد به مواردی مانند چالشهای ارتباط با کارفرما، موضوعات مربوط به قیمت گذاری و چالشهای عدم ارتباط کلامی دو جامعه مارکتینگ و ویدئو صحبت شد.
سینا سدیدی (مدیرعامل آژانس ویدو): ما در حال حاضر با چالش مهمی به اسم "شفاف نبودن بریف" مواجه هستیم. مدیران مارکتینگ و کسب و کار به درک درستی از محتوایی که میخواهند در قالب ویدیو بسازند ندارند و یا حتی نمیدانند چه فرم و تکنیکی مناسب ساخت محتوای ویدیو مد نظرشان است. گاهی اوقات کاری که کارفرما نیاز دارد یک موبایل گرافر ساده نیاز دارد و اصلا نیاز به یک تیم پروداکشن بزرگ نیست. گاهی اوقات هم چیزی که در ذهن کارفرما است آنقدر ناشفاف و ناپخته است که در پروداکشن کار بهدرستی پیش نمیرود. از طرفی تیم های تولید هم درک کاملی از هدف ها و استراتژی های مارکتینگ ندارند و ایجاد یک زبان مشترک بین جامعه ویدیو و کسبوکارهای یک نیاز مهم است.
با توجه به گزارشهای جهانی، ویدئو یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی در سالهای اخیر بهحساب می آید و بسیاری از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب و تیک تاک بر روی الگوریتمهای پخش و نمایش ویدیو خود تمرکز ویژهای گذاشتهاند. با توجه به این موضوع آژانس خلاق ویدو(به عنوان یک تیم متخصص در تولید ویدیو) و آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل(به عنوان آژانس مطرح در توزیع محتوا ویدیویی) خبر از همکاری مشترک برای افزایش آموزش و آگاهی این دو جامعه و همچنین ایجاد این زبان مشترک در قالب برنامه های ویژه ای داده اند.