دریافت یکپارچه سرویس‌های پرداختی با پرداخت یار زیبال

اگر شما هم تجربه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فعالیت در بستر اینترنت با هدف درآمدزایی دارید، حتما با چالش‌ها و نیازمندی‌های مختلفی در این مسیر مواجه شده اید.

دریافت یکپارچه سرویس‌های پرداختی با پرداخت یار زیبال

می‌دانید که داشتن وب سایت و نصب درگاه اینترنتی برای پرداخت آنلاین مشتری، نیازمند بستری امن و سریع برای پرداخت، امکانات جانبی پرداختی مانند پشتیبانی همیشه در دسترس و فنی، پنل کاربری کاربرپسند که مدیریت امور پرداختی را به راحتی امکان پذیر کرده باشد، انواع کانال‌های گزارش‌گیری و تحلیل داده و بسیاری سرویس‌های دیگر است.

اما نکته مهم این است که آیا می‌توانید تمام امکانات مورد نیاز بخش مالی و پرداختی کسب و کار خود را با بهترین کیفیت و به صورت یکجا در اختیار داشته باشید؟

اگر درگاه پرداخت شما درگاه مستقیم، (ارائه شده توسط PSPها ، شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی) باشد، قطعا با محدودیت‌های زیادی از جانب امکانات جانبی پرداختی روبرو خواهید بود.

اما اگر درگاه پرداخت واسط را انتخاب کنید، تا حدودی می‌توانید وضعیت بهتری از بابت تامین سرویس‌های پرداختی مورد نیازتان داشته باشید!

لازم به ذکر است در میان تمام ارائه دهندگان درگاه پرداخت اینترنتی (واسط و مستقیم)، شرکت زیبال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، کامل‌ترین‌ امکانات و سرویس‌های مورد نیاز انواع کسب و کارهای اینترنتی خرد و کلان را به صورت یکپارچه در اختیار متقاضیان درگاه پرداخت واسط قرار می‌دهد.

با ما باشید تا با مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرویس‌های زیبال که به صورت یکجا با بالاترین سطح کیفیت در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد آشنا شویم.

2b793b35-bb14-4d26-b773-543ffe9a436d

زیبال چگونه کسب و کارهای اینترنتی را از تمام سرویس‌ها و امکانات در حوزه پرداخت اینترنتی بی نیاز کرده است؟

 

اگر بخواهیم بخشی از اساسی‌ترین نیازهای کسب و کار اینترنتی را بررسی کنیم و ببینیم آیا زیبال راهکاری برای آن ارائه داده است یا نه، به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

 

 

پشتیبانی فنی و حرفه ای

درگاه پرداخت اینترنتی شما باید بتواند همیشه با سرعت و کیفیت بالا پاسخگوی مسائل و مشکلات شما باشد. یکی از بزرگترین نقاط ضعف درگاه‌های پرداخت مستقیم، عدم پاسخگویی درست و به موقع به چالش‌های پرداختی کاربران است.

نصب سریع و راحت

درگاه پرداخت آنلاین باید مراحل نصب بدون دردسری داشته باشد تا تمام افراد با هر سطحی از تحصیلات، بتوانند با کمترین مشکل و هزینه، درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند. مانند درگاه پرداخت اینترنتی زیبال که پس از تکمیل مدارک در کمتر از یک ساعت به روی وب سایت شما قابل نصب است و بدون نیاز به دانش فنی و کد نویسی با راهنمایی پشتیبانان درگاه پرداخت، می‌توانید آن را به روی سایت خود نصب کنید.

قابلیت اتصال به پایدارترین درگاه در لحظه

احتمالا شما هم با این موضوع مواجه شده اید که برای پرداخت اینترنتی در یک وب سایت فروشگاهی با چند درگاه مختلف مواجه باشید؛ دریافت چندین درگاه مختلف برای وب سایت، هم برای مشتری ناخوشایند است، هم ضرر مالی زیادی به کسب و کارتان خواهد زد.

درحالی که درگاه پرداخت زیبال به  5 درگاه اصلی بانک مرکزی متصل است و با بروز کوچک‌ترین اختلال، در کسری از ثانیه کاربر را به پایدارترین درگاه موجود متصل می‌کند تا روند پرداخت با سرعت طی شود. این سرویس "مسیردهی هوشمند" نامیده شده است.

4d5d1c4d-3e64-425b-9f02-3832ffb27e0e

امکان واریز وجوه به حساب چند ذی نفع

 زمانی که تجارت شما بیش از یک ذی نفع دارد، این سرویس می‌تواند کار شما را در واریز سهم هر فرد بصورت  جداگانه راحت کند. برای مثال پرداخت یارزیبال با ارائه سرویس "تسهیم"، امکانی را ایجاد کرده که با تنظیم زمان و نسبت دلخواه، وجوه حاصل از هر تراکنش به حساب شرکای شما واریز شود. به این وسیله مشکلات و چالش‌هایی که معمولا در کسب و کارهایی با چند ذی نفع وجود دارد، برطرف شده است.

  • ارائه مستندات فنی و انواع افزونه و پلاگین مورد نیاز

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط ، درگاهی است که در کنار سایر سرویس‌های مورد نیاز پرداختی، امکانات و پلاگین‌های مرتبط با فروشگاه‌های اینترنتی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. به صورت عادی شما برای نصب افزونه های مورد نیاز خود به کمی دانش کدنویسی نیاز دارید اما بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت واسط، افزونه و پلاگین‌های نصب درگاه را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده اند.

گزارش‌دهی لحظه‌ای از کانال های متنوع

درگاه پرداخت آنلاین شما باید توسط پرداخت یاری ارائه شود که به صورت لحظه‌ای تمام جزئیات تراکنش‌های شما و وضعیت آن‌ها را، از کانال های مختلف به اطلاع شما برساند. همچنین شرایطی را فراهم کند که بتوانید گردش مالی و پرداختی کسب و کار خود را تحلیل کنید. گزارش‌دهی لحظه‌ای بهتر است از کانال‌هایی مانند پنل کاربری، پیامک، ایمیل، تلگرام، اپلیکیشن و … انجام شود.

امکان تسویه در زمان دلخواه

یکی از مشکلاتی که تمام درگاه های پرداخت مستقیم و بسیاری از پرداخت یارها دارند این است که به شما اجازه نمی‌دهند هر زمان که بخواهید تسویه انجام دهید. در حالی که بعضی از پرداخت یارها مانند زیبال، این امکان را ایجاد کرده‌اند که شما بتوانید حتی به صورت روزانه تسویه خود را انجام داده و وجوه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

موارد بیان شده تنها بخشی از سرویس‌ها و راهکارهای پرداخت یار زیبال است که در جهت رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. گفتنی است با استفاده از کد تخفیف zibal15، به مدت 15 روز می‌توانید از درگاه پرداخت زیبال همراه با سرویس‌های پرداختی، بدون پرداخت کارمزد استفاده کنید و درصورت تمایل نسبت به دریافت درگاه پرداخت اقدام نمایید.

ت ت
کدخبر: 86924 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها