بهترین ربات اینستاگرام بدون بلاکی (100% مطمئن)

این روز ها استفاده از ربات اینستاگرام گزینه اول صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی برای افزایش فالوور پیج شان شده است. چون هم مقرون به صرفه است و هم اینکه بهترین گزینه برای جذب فالوور واقعی و هدفمند محسوب می شود. نسبت به تبلیغات در اینستاگرام هزینه بسیار پایین تری دارد. همینطور نسبت به روش های گرفتن فالوور از اکسپلور هدفمندی بیشتری دارد.

بهترین ربات اینستاگرام بدون بلاکی (100% مطمئن)

 

ربات اینستاگرام مانند یک ادمین اینستاگرام برای شماست با این تفاوت که 24 ساعته در خدمت تان است و هزینه بسیار کمتری نسبت به یک ادمین واقعی اینستاگرام برای شما دارد. با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید با فعالیت های تعاملی هدفمند در روز فالوورهای زیادی را برای پیج تان جذب کنید.

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام زیاد هستند اما مهم این است که کدامیک به دردتان می خورند و واقعا درست کار می کنند. طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما همه ربات های اینستاگرام کارایی خوبی ندارند و هیچ کمکی به جذب فالوور واقعی پیج تان نمی کنند!

ما در این مقاله قصد داریم بهترین ربات اینستاگرام که واقعا درست کار می کند و آسیبی هم به پیج تان وارد نمی کند را به شما معرفی کنیم. پس اگر دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

چرا ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای جذب فالوور واقعی است؟

اگر بخواهید استفاده از ربات اینستاگرام را با دیگر روش های جذب فالوور مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی پیج اینستاگرام استفاده از ربات افزایش فالوور است. چون هم قیمت پایینی دارد و هم از روش اصولی و استاندارند برای جذب فالوور استفاده می کند.

این روزها مهمترین کاری که شما برای جذب فالوور اینستاگرام در روز باید انجام بدهید برقراری تعامل با مخاطبان هدف تان است. منظور از تعامل یعنی اینکه اولین قدم را برای دیده شدن پیج تان بر دارید. مثلا پست ها را لایک کنید، برای پست ها کامنت بزارید. استوری ها را ببینید، به دایرکت دیگران پیام بدهید و ... اینستاگرام هم از این کار خوشش می آید و متوجه می شود که شما پیج فعالی دارید. در این صورت خیلی از افرادی که باهاشون تعامل برقرار می کنید پیج شما را می بینند و در صورتی که مخاطب هدف شما باشند پیج تان را فالو می کنند.

ربات اینستاگرام دقیقا کارش همین است. به صورت اتوماتیک این فعالیت های تعاملی را برای شما انجام می دهد تا نهایت برای پیج تان فالوور واقعی و هدفمند جذب کند. اگر پیج تان را به ربات اینستاگرام متصل کنید بدون کوچکترین فعالیتی از جانب شما به صورت خودکار شروع به جذب فالوور برای پیج تان می کند.

 

آیا ربات اینستاگرام هوشمند و همه کاره است؟

ربات اینستاگرام همه کاره

ربات های اینستاگرام قابلیت های زیادی دارند و تقریبا می توان گفت همه کاره هستند. فعالیت هایی که ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد شامل فالو و آنفالوی خودکار به صوت هدفمند، جذب فالوور از طریق هشتگ، جذب فالوور از طریق لوکیشن، شناسایی و حذف فالوور فیک، ارسال پست و استوری به صورت زمان بندی شده، ارسال دایرکت هدفمند، لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن، لایک کامنت و ... است.

ربات اینستاگرام با توجه به رویکردی که دارد دارای هوش مصنوعی است و از این طریق فعالیت های انسانی را شبیه سازی می کند. به همین خاطر است که می گویند ربات های اینستاگرام هوشمند هستند. البته ربات هایی هم هستند که این قابلیت را ندارند! دقیقا همین ربات ها توسط اینستاگرام شناسایی و بلاک می شوند. در نهایت هم باعث مسدود شدن دائمی پیج اینستاگرام می شوند.

 

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام در ایران

همانطور که قبلا هم اشاره شد تعداد ربات های اینستاگرام در ایران زیاد هستند اما مهم این است که کدام یک درست کار می کنند و دردسری برای پیج ایجاد نمی کنند. ما پس از تست ها و بررسی های انجام شده روی ربات های اینستاگرام بهترین ربات اینستاگرام را برای شما پیدا کردیم که در ادامه قصد داریم به معرفی اش کنیم. پس اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام در ایران هستید پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را حتما بخوانید.

 

ربات اینبو

یکی از بهترین ربات های اینستاگرام ربات اینبو است. سایت اینبو به صورت تخصصی روی ربات اینستاگرام کار می کند و با بیش از 7 سال سابقه درخشان در این حوزه یکی از سایت های پیشتاز محسوب می شود. تعداد استفاده کنندگان این ربات از مرز 100 هزار نفر هم عبور کرده است و تقریبا تمام مشتریانی که از این ربات استفاده می کنند راضی هستند.

یکی از مزیت های ویژه ربات اینبو این است که به موقع آپدیت می شود. همیشه طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام آپدیت می شود و همین باعث می شود که اینستاگرام به فعالیت ربات شک نکند. در نتیجه مشکلی هم برای پیج تان پیش نخواهد آمد.

از قابلیت های ربات اینبو می توان به فالو و آنفالو کردن پیج های اینستاگرام به صورت اتوماتیک، ارسال دایرکت هوشمند به صورت هدفمند، لایک خودکار پست ها، درج کامنت های سفارشی، شناسایی فالوور های فیک و غیرفعال و حذف آنها و ... اشاره کرد. همچنین می توانید از نسخه موبایلی ربات اینبو هم روی گوشی خود استفاده کنید که البته فقط قابل استفاده برای گوشی های اندروید است.

قیمت پلن های ربات اینبو از ماهی 79 هزار تومان است تا 180 هزار تومان که به صورت ماهیانه قابل شارژ  است. اگر دنبال یک ربات خوب و ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنم ربات اینبو را برای یک بار هم که شده تست کنید.

 

ربات جت فالوور

جت فالوور یکی از سایت های قدیمی در حوزه خدمات اینستاگرام محسوب می شود که به تازگی از ربات اینستاگرامش رونمایی کرده است. ربات اینستاگرام جت فالوور قابلیت های منحصر به فردی دارد که باعث شده کاربران زیادی ازش استفاده کنند. زمانی که با خریداران این ربات صحبت می کردیم متوجه شدیم که رضایت دارند و هر ماه اکانت های خود را شارژ می کنند. طبق گفته مدیر سایت جت فالوور، ربات اینستاگرام جت فالوور قادر است حدود 10 کا فالوور واقعی را در ماه برای پیج تان جذب کند. البته بقیه ربات ها خیلی کمتر از این فالوور برای شما جذب می کنند.

از مزیت های ربات جت فالوور می توان به 7 روز تست رایگان، گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی، اتصال امن به پیج با آی پی های اختصاصی و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. با توجه به نوسانات قیمت در بازار امروز هنوز هم قیمت ربات جت فالوور تغییری نکرده است و شما با قیمت قبل می توانید این ربات را خریداری و استفاده کنید.

اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم حتما از ربات جت فالوور استفاده کنید. چون هم قیمتش نسبت به دیگر ربات ها پایین تر است و هم امکانات بیشتری دارد. تیم ما شخصا این ربات را تست کرده است و مشکلی بابت جذب فالوور از این ربات مشاهده نکردیم. حتی این ربات زد بلاک هم است و هیچ مشکلی برای پیج تان پیش نخواهد آورد. همزمان با اتصال ربات به پیج تان هم می توانید به فعالیت های عادی خودتان در اینستاگرام از طریق پیج تان بپردازید.

برای تهیه این ربات و استفاده از اکانت تست کافی است به آدرس https://jet-follower.com مراجعه کنید.

 

ربات اینستابات

اینستابات هم یکی از ربات هایی است که توسط تیم ما تست شده است و نتیجه خوبی هم داشته است. اینستابات هم می توان در لیست بهترین ربات های اینستاگرام قرار داد چراکه در تست های انجام شده توسط ما به این نتیجه رسیدیم که بدون نقص برای پیج جذب فالوور انجام می دهد. اما در تشخیص فالوورهای فیک درست عمل نمی کند. ممکن است بعضی از فالوورهای واقعی پیج تان را هم پاک کند. در استفاده از این ربات بهتر است بخش شناسایی و حذف فالوور فیکش را فاکتور بگیرید. اما از لحاظ دیگر قابلیت ها مشکلی مشاهده نشد!

این ربات هم 3 روز تست رایگان به همراه گارانتی بازگشت وجه در صورت درست عمل نکردن ربات دارد. یعنی اگر بعد ا یک ماه که ربات را خریداری کردید و روی پیج تان فعال کردید تعداد درخواستی فالوورهای شما را جذب نکرد یا مشکلات دیگری داشت این سایت باید مبلغ پرداختی شما را عودت دهد.

از قابلیت های خوب این ربات می توان به جذب فالوور استانی، جذب فالوور از طریق هشتگ ها، جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس پیج های خاص، ارسال دایرکت هدفمند به اشخاص مختلف و ... اشاره کرد. این ربات هم مورد تایید ماست و می توانید تست های خود را روی این ربات انجام دهید.

 

ربات های اینستا

یکی دیگر از ربات های اینستاگرام که خوب و کاربردی است ربات های اینستا است. های اینستا قابلیت های ویژه و منحصر به فردی دارد. یکی از قابلیت های خو این ربات ارسال دایرکت اتوماتیک به افرادی است که به تازگی پیج شما را فالو کرده اند. به راحتی می توانید با ساخت یک پیام اختصاصی به کسانی که شما را فالو می کنند همان لحظه پیام خوشامدگویی دایرکت ارسال کنید.

های اینستا رباتی است که بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و فقط روی سرور در حال اجراست. به صورت 24 ساعته از طریق پیج شما فعالیت انجام می دهد و فالوورهای جدید برای شما جذب می کند. های اینستا امنیت بالایی دارد و بدون هیچ اختلال کاملا ایمن و از هوشمند ترین الگوریتم های روز دنیا استفاده می کند. همینطور پشتیبانی 24 ساعته دارد. یعنی هر زمان از شبانه روز با مشکلی مواجه شدید می توانید از پشتیبانی درخواست کمک کنید.

هم اکنون بیش از 70 هزار کاربر اینستاگرامی از ربات های اینستا استفاده می کنند. هدیه عضویت و گارانتی بازگشت وجه هم از مزیت های ربات های اینستا است. پس فرصت را از دست ندهید و از اکانت تست این ربات استفاده کنید.

 

ربات اینستاگرام نینجاگرام

نینجاگرام اولین ربات اینستاگرام تحت ویندوز است که توسط یک برنامه نویس هندی نوشته شده است. نینجاگرام در ابتدا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت و تا قبل از اینکه اینستاگرام الگوریتم های خود را آپدیت کند خیلی خوب کار می کرد. اما بزرگترین نقصی که داشت تحت ویندوز بودنش بود یعنی باید سیستم را روشن می گذاشتید تا ربات به کارش ادامه دهد. البته این ربات را روی سرور مجازی ویندوز هم می توانید اجرا کنید. در این صورت دیگر نیاز به روشن گذاشتن سیستم خودتان نیست!

البته الان هم آخرین آپدیت از ربات نینجاگرام در دسترس است و می توانید ازش استفاده کنید. این ربات ایرانی نیست به خاطر همین باید پرداخت دلاری برای استفاده از آن داشته باشید. البته یکسری از سایت های ایرانی را به تازگی دیده ایم که لایسنس ربات نینجاگرام را می فروشند. لایسنس بدون محدودیت و لایف تایم این ربات حدود یک و نیم میلیون تومان است.

نینجاگرام از ربات های قدیمی اینستاگرام محسوب می شود و هنوز هم کاربران خودش را دارد. اگر علاقه دارید از این ربات استفاده کنید خیالتان راحت باشد چون طبق آخرین آپدیتی که از این ربات دیدیم دیگر مشکلات قبل را نداشت و به خوبی کار می کند.

 

سوالات متداول در مورد ربات اینستاگرام:

سوالات متداول در مورد ربات اینستاگرام

آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

بهترین و ارزان ترین روش برای جذب فالوور هدفمند و واقعی استفاده از ربات اینستاگرام است. در واقع نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور بهترین گزینه برای شماست.

 

معایب ربات اینستاگرام چیست؟

پایین آمدن نرخ تعامل پیج، تبدیل فالوورهای واقعی به روح، احتمال مسدود شدن یا بلاک شدن پیج اینستاگرام، جذب فالوور با سرعت پایین و ... از معایب استفاده از ربات های اینستاگرام است.

 

چطور ربات اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال سازی ربات اینستاگرام کافی است با یوزرنیم و پسورد پیج تان در پنل ربات لاگین کنید. سپس باید تنظیمات دلخواه خود را برای انجام یکسری از فعالیت ها انجام دهید.

 

آیا استفاده از ربات اینستاگرام نرخ تعامل پیج را پایین می آورد؟

اگر تنظیمات ربات را روی تعامل با مخاطبین هدف تان قرار ندهید ممکن است افرادی جذب پیج تان شوند که چندان علاقه ای به حوزه کاری شما ندارند. در این صورت ممکن است به مرور زمان نرخ تعامل پیج تان پایین بیاید.

 

ربات اینستاگرام در روز چند فالوور می تواند برای پیجم جذب کند؟

بستگی به ربات اینستاگرام که ازش استفاده می کنید دارد. بعضی از ربات ها سرعت انجام دادن فعالیت هایشان بیشتر است. در نتیجه فالوورهای بیشتری را در روز می توانند جذب کنند.

 

آیا از ربات اینستاگرام رایگان استفاده کنیم؟

ربات های اینستاگرام رایگان امنیت بسیار پایینی دارند. حتی ممکن است پیج تان برای همیشه مسدود شود. اگر پیج اینستاگرام تان برای شما مهم است پیشنهاد می شود از ربات اینستاگرام رایگان به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 

ربات اینستاگرام اندروید را از کجا دانلود کنیم؟

ربات اینستاگرام اندروید را می توانید از سایت های کافه بازار یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

 

آیا ربات اینستاگرام فالوور فیک هم جذب می کند؟

ربات های اینستاگرام اگر درست برنامه ریزی شوند به هیچ وجه فالوور فیک و غیرفعال برای پیج تان جذب نمی کنند. بهتر است هدف گذاری ربات را روی مخاطبان هدف خود قرار دهید.

 

چطور با ربات اینستاگرام فالوورهای فیک پیجم را پاک کنم؟

فقط بعضی از ربات ها هستند که قابلیت شناسایی و حذف فالوورهای فیک پیج را دارند. اگر این قابلیت در ربات شما باشد به راحتی با فعال سازی قسمت حذف فالوور فیک ربات به صورت اتوماتیک کار خود را برای تشخیص و پاک کردن فالوورهای فیک تان شروع می کند.

 

بهترین ربات اینستاگرام که مطمئن باشد کدام است؟

اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج تان هستید پیشنهاد می کنم از ربات اینبو استفاده کنید. چون هم پشتیبانی خوبی دارند و هم کیفیت کار ربات شان خیلی خوب است.

 

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین ربات های اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید حتما از یک ربات اینستاگرام مطمئن باید استفاده کنید. چون در غیر اینصورت ممکن است پیج تان از سمت اینستاگرام مسدود شود. در این شرایط کسب و کار اینستاگرامی شما به باد می رود! اگر شما هم سوالی در مورد استفاده از بهترین ربات های اینستاگرام دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید. امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد.

منبع : https://hamyareweb.co/best-instagram-robots/

 


ت ت
کدخبر: 96773 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها