همه چیز درباره نرده شیشه ای و انواع آن در ساختمان های مدرن

نرده شیشه ای یک سازه مدرن و ایمن است که سبب روشنایی بیشتر راه پله ها، تراس و... شما می شود.درباره ساختار، انواع، قیمت و نصب نرده شیشه ای اینجا بخوانید.

همه چیز درباره نرده شیشه ای و انواع آن در ساختمان های مدرن

نرده شیشه یک نوع سازه ایمن است که برای افزایش ایمنی و بهبود روشنایی طبیعی در راه پله ها، تراس و بالکن نصب می شود.هندریل شیشه ای که با نام دیگر نرده شیشه ای هم شناخته می شود با توجه به شرایط مکان اجرای آن در سیستم های نرده شیشه ای هندریل، دفنی، روکار اکسپوز، فیکس پوینت و اسپیگات ساخته می شود. رادان گلس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید انواع شیشه های ایمنلمینت و سکوریت با استفاده از مرغوب ترین یراق آلات نرده شیشه ای، زیباترین و با کیفیت ترین هندریل شیشه ای را با قیمت مناسب تولید می کند.

نرده شیشه ای، می تواند ساختمان شما را به یک اثر هنری تبدیل کند. راه رفتن در پله های که با نرده های شیشه ای ساخته شده است. با ساخت نرده شیشه ای در ویلا هیج نوع مانعی که باعث شود ویوی منظره شما را مسدود کند ایجاد نمی کند. در بسیاری از ساختمان های پر رفت و آمد مانند: هتل ها، پاساژها؛ اداره جات و ... استفاده از شیشه ایمن برای نرده کشی بسیار مهم می باشد. شیشه به خاطر خاصیت شفافیت که دارد در طراحی مدرن امروزی یک انتخاب درست است. هندریل شیشه ای به دلیل ظاهز شیک و ایمنی بالا یک جایگزین مناسب برای نرده های فلزی است.

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای یا همان هندریل شیشه ای، یک انتخاب عالی و درست برای ساختمان های امروزی به حساب می آید. اضافه کردن این المان ها به پروژه های ساخت و ساز، می تواند ان را نسبت به سایر ساختمان ها برتر کند. در پارامتر اصلی در هندریل شیشه ای، ایمن و نگهداری از آن است که باید به این دو نکته توجه ویژه ای داشت.

نرده شیشه ای چیست

ساختار نرده شیشه شیشه ای

سال هاست که از نرده شیشه ای در ساخت و ساز استفاده می شود و در بیشتر اماکن خرید، ادارجات، فرودگاه ها و اکثر مکان ها دیده شده است. باید گفت که این نرده جزء قوی ترین و با دوام ترین نرده ها به حساب می آید. در ساخت این المان ها، اصولا از شیشه لمینت یا شیشه سکوریت بکار می رود که در برابر آسیب و فشار بسیار مقاوم هستند.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد ایمنی که باید درباره آن در نظر گرفت، دوام و مقاومت این نرده می باشد. پایه ی این نرده را می توان در مکان های متعددی مانند چوب سخت، بتن، کامپوزیت و ... نصب کرد. اما این نکته را باید در نظر گرفت، که بستگی به  ضخامت های بستر، لازم است از پیچ های مختلف استفاده کرد.

پارامترهای که باید در نظر گرفت:

  1. شیشه و ضخامت آن
  2. ارتفاعات نرده
  3. اتصالات
  4. نحوه نصب سطوح

قیمت نرده شیشه ای

انواع نرده شیشه ای :

  1. فریم لس روکار سیستم
  2. دی لاین
  3. خط مربع
  4. هنزا
  5. اتصال نقطه ای یا قیکس پوینت
  6. تمام شیشه ای توکار یا دفنی
  7. خود ایستا یا اسپیگات

قیمت نرده شیشه ای

تعیین قیمت نرده شیشه ای یا همان هندریل شیشه ای یک کار کاملا تخصصی است که باید توسط کارشناس های مجرب، پس از اندازه گیری دقیق و با توجه به موارد اصلی دیگر مانند نوع شیشه ها، کیفیت یراق آلات و سیستم اجرایی انجام می شود. ولی به طور کلی قیمت هندریل شیشه ای بر اساس متر مربع سطح پلن های شیشه ای محاسبه می شود.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در قیمت آن این است که نوع هندریل به کار رفته به چه صورت است آیا از هندریل های توکار استفاده است و یا به شکل روکار به کار می رود. جنس،ضخامت و سبک شیشه از موضوعات بسیار مهم در تعیین قیمت نرده شیشه ای به حساب می آید. در نظر داشته باشید که جنس شیشه به کار رفته برای نرده شیشه ای در صورتی که سکوریت باشد از نظر هزینه بالاتر از مدل های دیگر است.

نصب نرده شیشه ای

نصب و اجرای هندریل شیشه ای در مکان های مختلف یک ساختمان مانند راه پله ها، بالکن ها، دور استخر و ... یک کار تخصصی است. نصب نرده های شیشه ای باید توسط یک تیم مجرب صورت گیرد، زیرا در صورت نصب غیر اصولی ضرر مالی زیادی به خریدار وارد می شود. به دلیل بالا بودن سبک های معماری و اندازه ای مختلف ساختمان ها و کاربرد آن مجموعه گسترده ای از سیستم های اجرای نرده شیشه ای طراحی شده است، که در هر پروژه ای گزینه مناسب از مدل های نرده شیشه ای فیکس پوینت، اسپیگات، اکسپوز برای اجرای هندریل شیشه ای در اختیار خریداران قرار داده می شود.

مجموعه رادان گلس با داشتن سابقه طولانی در اجرای نرده شیشه ای که تجربه بالایی در زمینه، طراحی، اندازه گیری و نصب انواع مختلف حفاظ شیشه ای دارد به خریداران خود این اطمینان را می دهد که در تمام مراحل انجام سفارش، بالاترین کیفیت در متریال را ارائه دهند.

نصب هندریل شیشه ای

این نکته را در نظر داشته باشید دقت طراحی و نصب هندریل های شیشه ای، برای برخورداری از کیفیت بسیار مهم است. نصب غلط نه تنها از لحاظ ظاهری آزاردهنده است، بلکه می تواند بسیار خطرآفرین و ناامن باشد. همچنین باید گفت که انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که می توانید برای ساخت هندریل شیشه ای استفاده کنید. بنابراین بهتر است با یک متخصص در زمینه خدمات شیشه راهنمایی بگیرید، تا تصمیم بگیرید که کدام نوع، ضخامت و ارتفاع برای پروژه شما بهتر است. کارشناسان فروش شرکت رادان گلس در خدمت شما هستند تا راهنمایی های لازم را برای برخورداری از یک هندریل شیشه ای باکیفیت به مشتری های خود ارائه دهند.

 

ت ت
کدخبر: 98101 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها