خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و تضمینی

یکی از بهترین استراتژی های ورود به بازار برای کسب و کارهای اینستاگرامی خرید پیج اینستاگرام است.

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و تضمینی

 

با خرید پیج اینستاگرام می توانید راهی که ممکن است سال ها طول بکشد را در یک شب طی کنید. پیج های زیادی وجود دارند که با تعداد فالوورهای بالا و واقعی به فروش می رسند. اگر برای شروع کسب و کارتان بتوانید از این پیج ها استفاده کنید قطعا خیلی سریع تر به موفقیت خواهید رسید.

چون مهم ترین فاکتور برای کسب اعتبار در اینستاگرام تعداد فالوورهای پیج تان است. اگر نگاهی به افراد، کسب و کارها و پیج های معروف در اینستاگرام کرده باشید کمتر پیجی را می بینید که معروف باشد اما فالوورهای کمی داشته باشد. البته این خاصیت شبکه های اجتماعی است که معیار اصلی اعتماد افراد را روی تعداد دنبال کنندگان پیج گذاشته است.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد خرید پیج اینستاگرام و ضرورت استفاده از این استراتژی برای ورود به بازار صحبت کنیم. همینطور از مزایا و معایب خریدن پیج اینستاگرام آماده خواهیم گفت و در نهایت بهترین راه را برای خرید پیج اینستاگرام واقعی و تضمینی به شما معرفی می کنیم. اگر شما هم دوست دارید از همان ابتدا کسب و کارتان را در اینستاگرام پر قدرت شروع کنید پیشنهاد می کنم از خواندن این مقاله غافل نشوید!

 

چرا تعداد فالوورهای پیج در اینستاگرام مهم هستند؟

پاسخ به این سوال چندان هم سخت نیست! شما کدام را انتخاب می کنید؟ پیجی که 10 کا فالوور دارد یا پیجی که 100 کا فالوور؟ با این حساب که هر دو پیج در یک حوزه کاری فعالیت می کنند و دقیقا شما دنبال چنین پیجی هستید؟ مسلما جواب شما فالو کردن پیجی است که 100 هزار نفر دنبال کننده دارد. بله به همین سادگی است مردم پیج هایی را دنبال می کنند که تعداد فالوورهای بیشتری دارند. در واقع مردم به کسانی اعتماد می کنند که توانسته اند افراد بیشتری را دنباله رو خود کنند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این خاصیت شبکه های اجتماعی است. بد یا خوب این است که می بینید. شما هم اگر بخواهید در اینستاگرام به موفقیت برسید باید پیجی داشته باشید که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد. در غیر اینصورت بازخورد خوبی نخواهید گرفت.

 

 

چرا خرید پیج اینستاگرام آماده بهترین گزینه است؟

اگر بخواهید فعالیت بیزینسی خود را در اینستاگرام از صفر شروع کنید باید به فکر جذب فالوور باشید. در واقع دیگر نمی توانید فکری برای بازاریابی و فروش محصولات خود کنید چون تمام تمرکز را باید روی بالا بردن فالوورهای پیج تان بگذارید. در غیر اینصورت نمی توانید عملکرد خوبی در اینستاگرام داشته باشید.

اگر بخواهید به صورت اورگانیک یعنی کاملا طبیعی فالوور جذب کنید باید روی تولید محتوا تمرکز کنید که رقابت درش زیاد است. باید بتوانید محتوای کاملا متمایز، جذاب و خلاقانه درست کنید که کار هر کسی نیست! جدا از این مسلئه بسیار زمان بر است تا به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید. البته این بهترین روش جذب فالوور است اما بسیار زمان بر است. مهم ترین مولفه در موفقیت هر کسب و کاری از دست ندادن زمان است. چون همه چیز در حال تغییر است و اگر زمان را از دست بدهید باید متحمل شکست باشید.

اما اگر اقدام به خرید پیج اینستاگرام کنید از همان ابتدا می توانید استارت کار خود را با قدرت بزنید. چون دیگر دغدغه جذب فالوور نخواهید داشت! البته این را هم بدانید پیجی که فالوورهایش فیک باشد هیچ ارزشی ندارد. شما باید دنبال خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی باشید. البته ممکن است قیمتش کمی بالاتر باشد اما قطعا ارزشش را خواهد داشت.

 

 

آیا با خرید پیج اینستاگرام واقعا می توانیم به موفقیت برسیم؟

قطعا اگر اینطور بود همه پیج های اینستاگرام الان موفق شده بودند. اینکه چه محصولات و خدماتی را به چه کسانی و به چه شیوه ای می فروشید هم مهم است. فقط بالا بودن فالوورهای پیج تان مهم نیست! البته که قبل از هر چیز باید به فکر تعداد فالوورهای پیج تان باشید تا این مسیر برای شما هموارتر شود ولی به طور کلی خرید پیج اینستاگرام تضمین کننده موفقیت شما در اینستاگرام نخواهد بود. موفقیت شما در اینستاگرام به خیلی چیزهای دیگر ارتباط دارد که باید فکری به حال آن ها کنید.

اما اگر به فکر خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی باشید قطعا نیمی از راه موفقیت را طی کرده اید. چون زمانی که فالوورهای پیج تان واقعی باشند بهتر و راحت تر می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و پروسه بازاریابی و فروش محصولات و خدماتتان به آن ها آسان تر خواهد بود. البته علاقه مند بودن آن ها به حوزه کاری شما هم شرط است که این را هم می توانید در پروسه جذب فالوور انجام دهید.

 

 

خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک چه معایبی دارد؟

اگر نخرید خیلی بهتر است چون اینطوری حداقل پول تان را هدر نداده اید. خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای فیک هیچ سودی برای تان نخواهد داشت و حتی ممکن است کاملا هم ضرر کنید. پیج هایی که فالوورهای فیک دارند هیچ تعامل درونشان وجود ندارد. به همین دلیل اصلا به دردتان نمی خورد. حتی ممکن است اینستاگرام هم متوجه فیک بودن فالوورهای پیج تان شود و پیج تان را برای همیشه مسدود کند. این هم یکی از معایب بزرگ خرید پیج اینستاگرام فیک است.

پیج هایی که فالوور فیک بیش از حد دارند معمولا ارزان قیمت هستند و به راحتی می توانید این پیج ها را شناسایی کنید. معمولا 10 درصد از فالوورهای این پیج ها فعال هستند که این مقدار دردی را دوا نمی کند! حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید پیج اینستاگرام آمار اینساین پیج مورد نظر را بررسی کنید. تعداد بازدیدها، لایک ها و کامنت ها و ... را بررسی کنید تا سرتان کلاه نرود!

 

 

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم هر آن چیزی که در مورد خرید پیج اینستاگرام باید بدانید را به شما بگوییم. فقط یادتان باشد اگر تصمیم به خرید پیج اینستاگرام گرفتید حتما پیجی را خریداری کنید که فالوورهای واقعی داشته باشد چون خرید پیجی که فالوورهای فیک داشته باشد اصلا منطقی نیست و هدر دادن پول است. امیدواریم این مقاله هم برای تان مفید بوده باشد. اگر سوالی در مورد خرید پیج اینستاگرام داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.


ت ت
کدخبر: 98843 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها