واکنش اف.بی.آی به تهدیدهای طرفداران ترامپ

رئیس اف‌بی‌آی چهارشنبه (دهم اوت) تهدیدات علیه پلیس فدرال را که پس از تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا صورت گرفت، محکوم کرد و آن را «تاسف‌آور و خطرناک» خواند.

واکنش اف.بی.آی به تهدیدهای طرفداران ترامپ

به گزارش منیبان، «کریستوفر رِی» رئیس اف‌بی‌آی چهارشنبه (دهم اوت) تهدیدات علیه پلیس فدرال را که پس از تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا صورت گرفت، محکوم کرد و آن را «تاسف‌آور و خطرناک» خواند.

به نوشته وبگاه خبری «آکسیوس»، ترامپ و حامیانش یورش اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری آمریکا به خانه ترامپ و تفتیش آن را نمادی از تجاوز دولت و «آزار و شکنجه سیاسی» توصیف کردند.

پیش‌تر، دو منبع آشنا به موضوع به آکسیوس گفتند که جستجو مربوط به اسنادی بوده که ترامپ از کاخ سفید برده و احتمالاً طبقه‌بندی شده بوده است.

رئیس اف‌بی‌آی که از منصوبان ترامپ است گفت: همیشه نگران تهدیدات علیه مجریان قانون هستم. خشونت علیه مجریان قانون راه حل نیست، مهم نیست از چه کسی ناراحت هستید.

این مقام آمریکایی قبلاً در پی لغو حق سقط جنین توسط دیوان عالی آمریکا و اعتراضات به آن، درباره خشونت فزاینده در ایالات متحده بر سر مسائل داخلی که نظر سیاسی اختلاف‌برانگیز هستند، ابراز نگرانی کرده بود. او گفت: احساس می‌کنم هر روز در این خصوص در جریان قرار می‌گیرم که کسی بر سر موضوعی به سمت شخصی دیگر کوکتل مولوتف پرتاب کرده است.

وی در مورد مسائل تفرقه‌انگیز گفت: برای من اهمیتی ندارد که در کدام سمت موضوع هستید. نمی‌توانید از خشونت یا تهدید به خشونت استفاده کنید.

ت ت
کدخبر: 102566 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها