برخورد عجیب و غریب فلسطینی‌ها با گارد امنیتی اسرائیل

بامداد امروز (شنبه) افراد ناشناس به سمت خودروی متعلق به نیروهای امنیتی در شهرک صهیونیستی «شاوی شمرون» (غرب نابلس) تیراندازی کردند که چندین تیر به این خودرو اصابت کرد اما این اقدام، خسارات جانی نداشت.

برخورد عجیب و غریب فلسطینی‌ها با گارد امنیتی اسرائیل

به گزارش منیبان، بامداد امروز (شنبه) افراد ناشناس به سمت خودروی متعلق به نیروهای امنیتی در شهرک صهیونیستی «شاوی شمرون» (غرب نابلس) تیراندازی کردند که چندین تیر به این خودرو اصابت کرد اما این اقدام، خسارات جانی نداشت.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، پس از این اقدام، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای فلسطینی در استان‌های نابلس و رام‌الله (در مرکز کرانه باختری) یورش بردند و درگیری‌ها آغاز شد.

هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد، دستکم دو نفر با گلوله پلاستیکی زخمی و ده نفر دیگر دچار تنگی نفس ناشی از استنشاق گازهای سمی در «دیر شرف» در نابلس شدند.

در ادامه این گزارش آمده، نظامیان صهیونیستی به منازل و مغازه‌ها یورش بردند و دوربین‌های مداربسته را به منظور شناسایی عاملان تیراندازی امروز به سمت خودروی صهیونیستی مصادره کردند.

بامداد پنجشنبه هفته گذشته نیز درگیری مسلحانه شدیدی میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای «برقین» در جنین رخ داد.

در این درگیری یک نظامی صهیونیست از یگان «مستعربین» به شدت زخمی شد. این نظامی که جراحات وی شدید گزارش شده برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی دست به بازداشت گسترده فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری زدند.بر اساس گزارش‌ها، هفده فلسطینی بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند.

چندی پیش، یک مرکز تخصصی فلسطینی ضمن ارائه آماری از اقدامات مقاومتی علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری نوشت، مقاومت قواعد میدانی جدیدی را وضع کرده است.

ت ت
کدخبر: 105745 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها