آرژانتین اسرائیل را عصبانی کرد

رئیس‌جمهور آرژانتین درباره تعداد قربانیان شیوع ویروس کرونا و مقایسه آن با قربانیان ادعایی واقعه هلوکاست، خشم سازمان‌های صهیونیستی را برانگیخته است.

آرژانتین اسرائیل را عصبانی کرد

به گزارش منیبان، «آلبرتو فرناندیز» رئیس‌جمهور آرژانتین درباره تعداد قربانیان شیوع ویروس کرونا و مقایسه آن با قربانیان ادعایی واقعه هلوکاست، خشم سازمان‌های صهیونیستی را برانگیخته است.

به نوشته پایگاه خبری دنیا الوطن، او چندی پیش در نشست کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب گفته بود: «هنوز نمی‌دانیم چه تعداد افراد در جریان شیوع این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. به گفته سازمان ملل بین شش الی ده میلیون نفر جان باخته‌اند. عدد دقیقی نداریم، اما به هر حال می‌دانیم که این بیماری به اندازه یک تا دو هلوکاست را کشته است.»

«آلبرتو فرناندیز» سه ماه پیش نیز در گفت‌و‌گو با رادیو «کان ووس»گفته بود: «بیش از شش میلیون نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند. تقریبا به تعداد افرادی که در هلوکاست کشته شدند و ما هیچ زمانی آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم.»

این سخنان او موجب عصبانیت سازمان‌های صهیونیستی در آرژانتین شده است و آن‌ها از این موضوع خشمگین هستند که چرا وی کشته شدگان [ادعایی] هلوکاست را با جان باختگان کرونا یکی دانسته است.

ت ت
کدخبر: 105764 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​پژو پارس در روزی که اغلب خودرو‌های داخلی بدون تغییر قیمت روانه بازار شده‌اند، ۲۰ میلیون گران شده است