اسرائیل بدعهدی کرد

دادگاه نظامی «عوفر» رژیم موقت صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران شاخص جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با گذشت یک ماه از بازداشت وی مخالفت کرد.

اسرائیل بدعهدی کرد

به گزارش منیبان، دادگاه نظامی «عوفر» رژیم موقت صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران شاخص جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با گذشت یک ماه از بازداشت وی مخالفت کرد. مسأله‌ای که جزء شروط آتش‌بس میان رژیم تل آویو و جهاد اسلامی پس از جنگ سه روزه غزه به شمار می‌رفت و دولت مصر بر سر آن با رژیم صهیونیستی مذاکره کرده بود.

به نوشته الجزیره، دادگاه عوفر به دلایل واهی با آزادی وی تا زمان «پایان تحقیقات» مخالفت کرده است. از زمانی که موضوع آزادی بسام السعدی جزء شروط پایان درگیری مطرح شده این چندمین بار است که دادگاه «عوفر» بازداشت وی را به دلیل آن‌چه «انجام تحقیقات» ذکر می‌کند، تمدید کرده است.

طبق مذاکراتی که میان دولت مصر و رژیم صهیونیستی در جنگ سه روزه غزه انجام شد، قرار بر این بود که «خلیل عواوده » و «بسام السعدی» آزاد شوند. عواوده از شش ماه پیش در اعتصاب غذا به سر می‌برد و وضعیت جسمانی بسیار بدی دارد و اتفاقا روز گذشته دادگاه رژیم صهیونیستی با آزادی وی نیز مخالفت کرده بود.

ت ت
کدخبر: 106731 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها