سید حسن نصرالله به یمن می‌رود؟| خبر جدید از یک دیدار مهم

روابط عمومی جنبش حزب‌الله لبنان، روز جمعه اعلام کرد که «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرده است.

سید حسن نصرالله به یمن می‌رود؟| خبر جدید از یک دیدار مهم

به گزارش منیبان، روابط عمومی جنبش حزب‌الله لبنان، روز جمعه اعلام کرد که «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرده است.

طبق این بیانیه، دو طرف در این دیدار به آخرین تحولات سیاسی منطقه به‌‌خصوص تحولات یمن پرداخته‌اند و آن را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

در این بیانیه آمده است که مذاکرات آتش‌بس در یمن، تحولات میدانی در این کشور و چشم‌انداز راهکار‌های مطرح‌شده برای جنگ یمن از جمله مواردی بوده که در این گفت‌و‌گو مورد بررسی قرار گرفته است.

کنعانی همچنین تصریح کرد: «ما موافق استمرار و تحکیم روند آتش بس در یمن هستیم، ولی آن‌چه می‌تواند به تحکیم روند آتش بس کمک کند، رفع محاصره یمن، اجازه دادن به ورود کمک‌های انسانی به یمن، تامین مایحتاج ملت تحت محاصره یمن است و این‌که اجازه داده شود بحران سیاسی یمن در روند گفت‌وگوهای داخلی و گفت‌وگوهای سیاسی یمنی - یمنی حل و فصل شود و شرایط این کشور به شرایط ثبات و پایداری برسد»./ فارس

ت ت
کدخبر: 110044 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها