شروع دوباره بحران در عراق

رسانه‌های عراقی با انتشار یک سند از پارلمان این کشور اعلام کردند که قرار است نشست آتی پارلمان این کشور در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت بغداد و در روز چهارشنبه (۲۸ سپتامبر) برگزار شود.

شروع دوباره بحران در عراق

به گزارش منیبان، رسانه‌های عراقی با انتشار یک سند از پارلمان این کشور اعلام کردند که قرار است نشست آتی پارلمان این کشور در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت بغداد و در روز چهارشنبه (۲۸ سپتامبر) برگزار شود.

بر اساس این سند، بررسی استعفای «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان و تعیین نائب‌رئیس اول آن، در دستور کار نشست روز چهارشنبه است.

شبکه المیادین نیز با انتشار این خبر نوشت که محمد الحلبوسی تصمیم داد از پست خود استعفاء کند و درخواست استعفایش در نشست روز چهارشنبه آتی بررسی خواهد شد.

تصمیم الحلبوسی به استعفاء در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش، ، حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست «مسعود بارزانی»، خبر داد که «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر موافقت کرده است  با هیأت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق و «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند. قرار بود این هیأت یک طرح ابتکاری جدید که پاسخگوی مطالبات صدری‌ها است، به رهبر این جریان ارائه کند./ فارس

ت ت
کدخبر: 111765 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها