ادعای آتشین حماس درباره قدس

سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس گفت: در زمانی که اشغالگران و صهیونیست‌های افراطی جنایت‌ها و نقض‌هایشان را علیه قدس و مسجدالاقصی از طریق یهودی سازی و یورش افزایش داده‌اند، ملت ما هفتمین سالروز انتفاضه قدس را که یکی از نقطه عطف‌ها در تاریخ مبارزه ملت ما در دفاع از قدس و الاقصی است، گرامی می‌دارند.

ادعای آتشین حماس درباره قدس

به گزارش مُنیبان، محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس گفت: در زمانی که اشغالگران و صهیونیست‌های افراطی جنایت‌ها و نقض‌هایشان را علیه قدس و مسجدالاقصی از طریق یهودی سازی و یورش افزایش داده‌اند، ملت ما هفتمین سالروز انتفاضه قدس را که یکی از نقطه عطف‌ها در تاریخ مبارزه ملت ما در دفاع از قدس و الاقصی است، گرامی می‌دارند.

وی گفت: انتفاضه قدس در درون ملت ما در سرتاسر کرانه باختری و قدس همواره جاودان است. قهرمانی‌های ملت ما در جنین و اردوگاه‌های آن و نابلس و تمام شهرهای کرانه باختری و مقابله با یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی بهترین دلیل بر پایدار بودن انتفاضه‌ای است که شعله آن جز با آزادی قدس و الاقصی و پایان اشغال خاموش نخواهد شد.

وی گفت: ما از ملت صبور خود می‌خواهیم به پایداری و انتفاضه علیه اشغالگران و شهرک نشینیان برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی ادامه بدهند./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 112449 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها