ادعای عجیب اسرائیل درباره دشمنی با روسیه| قانونی دشمنی می‌کنیم

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین با اشاره به تحریم‌های اعمال شده غرب علیه روسیه درپی جنگ اوکراین اظهار کرد: اسرائیل در چارچوب قانون ویژه تحریم‌ها علیه روسیه عمل می‌کند؛ قانونی که شامل اعمال تحریم به صورت یکجانبه نیست و بر اتخاذ این اقدام با توافق با هم‌پیمانان تاکید دارد.

ادعای عجیب اسرائیل درباره دشمنی با روسیه| قانونی دشمنی می‌کنیم

به گزارش منیبان، مایکل براودسکی، سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین با اشاره به تحریم‌های اعمال شده غرب علیه روسیه درپی جنگ اوکراین اظهار کرد: اسرائیل در چارچوب قانون ویژه تحریم‌ها علیه روسیه عمل می‌کند؛ قانونی که شامل اعمال تحریم به صورت یکجانبه نیست و بر اتخاذ این اقدام با توافق با هم‌پیمانان تاکید دارد.

براودسکی تاکید کرد: از ابتدای تحریم روسیه، اسرائیل تاکید کرد که برای دور زدن تحریم‌ها تلاش نمی‌کند، چراکه قانون اسرائیل امکان تحریم یکجانبه علیه هیچ کشوری را پیش‌بینی نکرده است.

وی افزود: تقریباً همه شرکت‌های اسرائیلی در بازار آمریکا یا اروپا فعالیت می‌کنند و هیچ شرکتی با دور زدن تحریم‌ها کار نمی‌کند، همین مسئله درباره دولت اسرائیل نیز صدق می‌کند.

این مقام صهیونیست گفت: از همان لحظه نخست اعمال تحریم‌ها، ما شروع به فعالیت بر همین مبنا کردیم تا به هیچ شکلی سیستم تحریم‌ها را  نقض نکنیم./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 113359 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها