خبر مهم آمریکا از تسلیحات اتمی پوتین | او آماده جنگ هسته‌ای می‌شود؟

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده نشان داد که چقدر تهدیدهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در استفاده از سلاح اتمی "جدی" است.

خبر مهم آمریکا از تسلیحات اتمی پوتین | او آماده جنگ هسته‌ای می‌شود؟

به گزارش منیبان، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده نشان داد که چقدر تهدیدهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در استفاده از سلاح اتمی "جدی" است.

وی ادامه داد: ما هیچ دلیلی برای تعدیل موقعیت استراتژیک هسته‌ای خود ندیده‌ایم و نشانه‌هایی هم نداریم که روسیه در حال آماده شدن برای استفاده قریب‌الوقوع از تسلیحات هسته‌ای باشد.

این سخنگو همچنین گفت: هرگونه استفاده از سلاح اتمی به هر مقیاسی که باشد می‌تواند برای جهان فاجعه‌آمیز بوده و پیامدهای دامنه‌داری بر جای بگذارد. یک جنگ اتمی پیروزی ندارد و نباید برایش جنگید. پنتاگون از نزدیک اوضاع را رصد می‌کند.

دیگر مقام‌های آمریکایی نیز به این پایگاه خبری گفتند که هیچ تغییری در موقعیت اتمی در ۲۴ ساعت گذشته ایجاد نشده است. روز پنجشنبه، دبیر خبری پنتاگون به خبرنگاران گفته بود که وزارت دفاع ایالات متحده "هیچ اطلاعاتی در این باره ندارد که باعث شود تا ما تغییری در موقعیت اتمی خود ایجاد کنیم."/ ایسنا


ت ت
کدخبر: 113722 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها