حماس: پاسخ طبیعی به اسرائیل دادیم

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات "شعفاط" واکنش نشان داد و اعلام کرد، جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین به ویژه در شهرهای "جنین"، "قلقیلیه" و "رام الله" مرتکب شده، بدون پاسخ نخواهد ماند و گلوله‌های آزادگان فلسطینی راه خود را به سمت اهداف صهیونیستی پیدا خواهد کرد.

حماس: پاسخ طبیعی به اسرائیل دادیم

به گزارش منیبان، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات "شعفاط" واکنش نشان داد و اعلام کرد، جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین به ویژه در شهرهای "جنین"، "قلقیلیه" و "رام الله" مرتکب شده، بدون پاسخ نخواهد ماند و گلوله‌های آزادگان فلسطینی راه خود را به سمت اهداف صهیونیستی پیدا خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، عملیات قدس در سالروز عملیات شهید مصباح ابو صبیح، از نگهبانان مسجدالاقصی انجام شد که در راه دفاع از قدس شهید شد و راه حق، مقاومت و آزادی را پس از خود هموار کرد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی نیز ضمن عرض تبریک این عملیات، اعلام کرد، عملیات مذکور در راستای تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری صورت گرفته است.

در همین راستا، طارق عزالدین، سخنگوی جهاد اسلامی تصریح کرد، این عملیات نشان دهنده پیشرفت عملیات‌های مقاومتی و قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن برای ضربه‌ زدن‌ به دشمن است.

طارق عزالدین همچنین خاطرنشان کرد، این عملیات، پاسخی طبیعی به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین به ویژه ساکنان کرانه باختری است.

وی در ادامه تاکید کرد، پیام دیگر این عملیات به دشمن این بود که مقاومت در پاسخ دادن به جنایت‌های اشغالگران لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

در جریان عملیات تیراندازی شب گذشته در اردوگاه "شعفاط"، یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسید و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

در همین راستا، در پی عملیات تیراندازی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی این اردوگاه را به محاصره کامل درآورده است.

منابع محلی اعلام کردند، رژیم صهیونیستی ده‌ها تن از نیروهای خود را در شهر قدس به ویژه اردوگاه شعفاط مستقر کرده و عملیات گسترده‌ای را برای یافتن مجری عملیات شب گذشته در این منطقه به راه انداخته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات شعفاط یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون بیش از ۳۰ فلسطینی را در قدس اشغالی به ویژه اردوگاه شعفاط بازداشت کرده است.

در درگیری‌های شعفاط جوانی فلسطینی هم به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شد. او اکنون در یکی از بیمارستان‌های قدس تحت درمان است.

نظامیان اسرائیلی تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های اردوگاه شعفاط را بسته و مانع از تردد فلسطینیان در این منطقه می‌شوند./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 114056 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها