راه حل جدید آمریکا برای بحران عراق

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سالگرد انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک سال پیش عراقی‌ها در انتخابات زودهنگام معتبر رای دادند به این امید که دولتی با خواست و اراده مردم تشکیل شود. از آن زمان تاکنون رهبران عراق نتوانستند اختلافات سیاسی خود را حل کنند.

راه حل جدید آمریکا برای بحران عراق

به گزارش مُنیبان، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سالگرد انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک سال پیش عراقی‌ها در انتخابات زودهنگام معتبر رای دادند به این امید که دولتی با خواست و اراده مردم تشکیل شود. از آن زمان تاکنون رهبران عراق نتوانستند اختلافات سیاسی خود را حل کنند.

وی افزود: ایالات متحده از برگزاری گفتگویی گسترده و جامع برای دستیابی به روندی مشترک و حرکت به جلو حمایت می‌کند. واشنگتن نیز مانند عراقی‌ها تاکید دارد خشونت غیر قابل قبول است و از همه طرف‌ها می‌خواهد روندی مسالمت آمیز و جامع برای خروج از بن بست سیاسی فعلی اتخاذ کند.

پرایس گفت، در حال حاضر آمریکا به مشارکت با دولت و ملت عراق به منظور تقویت رشد اقتصادی، اشتغال زایی، شکست داعش، نابودی فساد و انعطاف پذیری در مقابله با آثار تغییرات اقلیمی متعهد است./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 114437 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها