ادعای عجیب آمریکا درباره رابطه اسرائیل و لبنان

وزیر خارجه آمریکا فاش کرد: توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و اسرائیل، راه را برای توسعه یک منبع انرژی مهم باز خواهد کرد و این نکته اهمیت دارد که کشورها در مسیر اجرای توافقنامه گام بردارند و ما به حمایت از این روند در دوره آتی ادامه خواهیم داد.

ادعای عجیب آمریکا درباره رابطه اسرائیل و لبنان

به گزارش مُنیبان، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا فاش کرد: توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و اسرائیل، راه را برای توسعه یک منبع انرژی مهم باز خواهد کرد و این نکته اهمیت دارد که کشورها در مسیر اجرای توافقنامه گام بردارند و ما به حمایت از این روند در دوره آتی ادامه خواهیم داد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای تاکید کرد: توافق اسرائیل و لبنان برای پایان اختلاف بر سر مرزهای دریایی یک دستاورد دیپلماتیک خوب است و ما به اجرای سریع توافقنامه برای منافع منطقه و جهان تشویق می‌کنیم.

همچنین این وزارتخانه اعلام کرد: توافقنامه آغازگر دوره جدیدی از همکاری‌های منطقه‌ای بوده و رفاه، امنیت و ثبات را تقویت می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی میان اسرائیل و لبنان به منزله عادی‌سازی روابط میان دو طرف نیست اما در ادامه به ایجاد منطقه‌ای مرفه‌تر و یکپارچه‌تر منجر خواهد شد./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 114622 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها