ترامپ نخست وزیر اسرائیل می‌شود

رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران گفت که علی‌رغم خدماتش برای رژیم موقت صهیونیستی، از وی قدردانی کافی نشد.

ترامپ نخست وزیر اسرائیل می‌شود

به گزارش مُنیبان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران گفت که علی‌رغم خدماتش برای رژیم موقت صهیونیستی، از وی قدردانی کافی نشد.

به گزارش منابع خبری، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حتی می‌تواند نخست وزیر اسرائیل شود و هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از او برای(رژیم)  اسرائیل خدمت انجام نداده است.

ترامپ با مدح و ستایش خود از یهودیان آمریکایی مقیم فلسطین اشغالی خواست حامی او باشند. وی گفت، یهودیان ایالات متحده مقیم فلسطین اشغالی باید دست به کار شوند و قبل از اینکه خیلی دیر شود از آنچه در اسرائیل دارند، قدردانی کنند.

 ترامپ پیشتر نیز از یهودیان آمریکا خواسته بود در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایلات متحده  به  او رای دهند. وی گفته بود که یهودیانی که به او رای‌ ندهند، عهدنشناس هستند و به (رژیم) اسرائیل وفادار نیستند.

 ترامپ چندی قبل گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر وقت (رژیم) اسرائیل، در برابر کمک‌های سخاوتمندانه دولت آمریکا ناسپاسی کرد.

ترامپ در مصاحبه با «باراک راوید» خبرنگار  صهیونیستی گفت: «اگر من  سال ۲۰۱۶ به ریاست جمهوری نمی‌رسیدم، اسرائیل نابود می‌شد.»

 ترامپ حتی خروج از برجام را به روابط حسنه خود با رژیم موقت صهیونیستی مرتبط دانست.  رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتقاد دوباره از عملکرد «جو بایدن» نیز معتقد است که ایالات متحده به سرعت به جهنم می‌رود و به یک رهبر قوی در راس نیاز دارد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «سیاست و مسائل جمهوری‌خواه و دموکرات و چپ‌های افراطی و همه چیز را فراموش کنید. کسی را می‌خواهم که رهبری بزرگ باشد. کسی را می‌خواهم که بتواند رو در روی "شی" رئیس‌جمهور چین بایستد.» 

ترامپ افزود: «این را چند روز پیش گفتم که می‌توانید در سراسر هالیوود بگردید و تلاش کنید کسی را برای بازی کردن نقش شی رئیس‌جمهور چین پیدا کنید. هیچ بازیگر آنچنانی وجود ندارد، هیچ کسی آن طور نیست. این‌ها انسان‌های قاطع هستند، او مردی قاطع است. من دوست بسیار خوب او بودم تا این که کووید آمد و بعد رهایش کردم. »

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در ادامه گفت: «ما به باهوش‌ترین افراد نیاز داریم، به خاطر افرادی مثل رئیس‌جمهور شی، ماکرون، می‌توانم بسیاری از آن‌ها را نام ببرم، مثل پوتین. اما بگذارید به شما بگویم این‌ها انسان‌هایی قاطع هستند. باهوش و سرسخت هستند و چیزی درباره باخت نمی‌دانند.» / فارس

ت ت
کدخبر: 115593 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها