روسیه برای آمریما و انگلیس تعیین تکلیف کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز گفت: کاری که اکنون آمریکا، انگلیس و فرانسه باید انجام دهند این است که همه کارهایشان را کنار بگذارند و بنشینند و اطلاعاتی را که روسیه در تماس‌های تلفنی ارائه داده بررسی کنند و این اطلاعات را به صورت عمومی تحلیل کنند. دوئت آنگلوساکسون هیولای دیگری خلق کرده که در حال حاضر جهان را به خطرناک‌ترین لبه سوق می‌دهد.

روسیه برای آمریما و انگلیس تعیین تکلیف کرد

به گزارش مُنیبان، اوایل روز دوشنبه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به طور کامل به این سوال پاسخ داد. وی به علاقه‌مندی کارشناسان خارجی به این موضوع اشاره کرد و گفت: آماده‌ایم تا ارتباطات مناسبی برقرار کنیم. می‌خواهیم برای همه شفاف‌سازی کنیم که آماده‌ایم تا به تمامی سوالات پاسخ دهیم و پاسخ‌های لازم را بدهیم. روسیه بارها این موضع را اعلام کرده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز گفت: کاری که اکنون آمریکا، انگلیس و فرانسه باید انجام دهند این است که همه کارهایشان را کنار بگذارند و بنشینند و اطلاعاتی را که روسیه در تماس‌های تلفنی ارائه داده بررسی کنند و این اطلاعات را به صورت عمومی تحلیل کنند. دوئت آنگلوساکسون هیولای دیگری خلق کرده که در حال حاضر جهان را به خطرناک‌ترین لبه سوق می‌دهد.

وی افزود: بمباران‌های مکرر نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا توسط کی‌یف سند مستقیمی از باج‌گیری اتمی اوکراین است.

لاوروف روز دوشنبه به خبرنگاران گفته بود، خطر استفاده از یک "بمب کثیف" توسط کی‌یف به زودی در برنامه نشست شورای امنیت سازمان ملل قرار می‌گیرد.

به گفته وی، برخی از شرکای مسکو صحبت درباره تحولات در سطح نظامی حرفه‌ای را پیشنهاد داده‌اند و اقدام غرب در رد اظهارات مسکو به عنوان "ادعاهایی جعلی" خیلی موضوع جدی و مهمی نیست./ ایسنا

 

ت ت
کدخبر: 117314 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها