خبر مهم از تحرک هسته‌ای پوتین

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «تحت رهبری ولادیمیر پوتین، فصل تمرینات با حضور نیروهای بازدارندگی راهبردی زمینی، دریایی و هوایی برگزار شد».

خبر مهم از تحرک هسته‌ای پوتین

به گزارش منیبان، به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «تحت رهبری ولادیمیر پوتین، فصل تمرینات با حضور نیروهای بازدارندگی راهبردی زمینی، دریایی و هوایی برگزار شد».

در این بیانیه آمده است در این رزمایش اتمی «پرتاب عملی موشک‌های بالستیک و کروز» انجام گرفت و پوتین از اتاق کنترل بر آن نظارت داشت.

کرملین افزود: «وظایفی که در طول تمرینات نیروهای بازدارندگی راهبردی تعیین شده بودند، به طول کامل انجام شده و همه موشک‌ها به اهداف خود اصابت کردند».

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، در رزمایش زمینی، دریایی و هوایی آمادگی راهبردی اتمی این کشور، موشک‌های قاره‌پیما و هواپیماها و زیردریایی‌های اتمی حضور داشتند.

«والری گراسیموف» فرمانده نیروهای مسلح روسیه در گزارشی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، از برگزاری موفق رزمایش اتمی خبر داد.

گراسیموف گفت: «در این تمرینات، سامانه‌های موشکی سیار زمینی "یارس" متعلق به نیروهای راهبردی موشکی، زیردریایی‌های راهبردی "تولا" از ناوگان شمالی و دو هواپیمای جنگی راهبردی توپولف "Tu-95MS" شرکت داشتند»./ آخرین خبر


ت ت
کدخبر: 117730 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها