نخست وزیر انگلیس شانه خالی کرد

نخست وزیر انگلیس که انتظار می‌رود 50 میلیارد پوند (56.9 میلیارد دلار) افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها را اعلام کند، به رسانه‌های انگلیسی گفت: اعتماد به حزب محافظه‌کار به خاطر بودجه "هیجانی" لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس لطمه دیده است اما مردم نمی‌توانند از دولت انتظار داشته باشند که همه مشکلات را حل و فصل کند.

نخست وزیر انگلیس شانه خالی کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس که انتظار می‌رود 50 میلیارد پوند (56.9 میلیارد دلار) افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها را اعلام کند، به رسانه‌های انگلیسی گفت: اعتماد به حزب محافظه‌کار به خاطر بودجه "هیجانی" لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس لطمه دیده است اما مردم نمی‌توانند از دولت انتظار داشته باشند که همه مشکلات را حل و فصل کند.

وی افزود: من می‌خواهم با صداقت داشتن درباره مشکلات اقتصادی که انگلیس با آنها مواجه است، مجددا اعتماد مردم را بدست آورم. من اطمینان دارم که مردم انگلیس بودجه پاییزی 17 نوامبر (26 آبان) مرا منصفانه و دلسوزانه قضاوت خواهند کرد.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلیس روز پنجشنبه گفته بود، اقتصاد انگلیس به دلیل تصمیمات لیز تراس به طور بالقوه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 119519 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها