ترامپ هدیه ایلان ماسک را پس فرستاد

پس از آنکه نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک برای فعال سازی مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ در توئیتر مثبت شد، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که تمایلی برای بازگشت حساب خود ندارد.

ترامپ هدیه ایلان ماسک را پس فرستاد

به گزارش مُنیبان، پس از آنکه نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک برای فعال سازی مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ در توئیتر مثبت شد، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که تمایلی برای بازگشت حساب خود ندارد.

براساس نظرسنجی که ایلان ماسک دو روز پیش درباره فعال سازی مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ در توئیتر قرار داده بود، از بین بیش از 15 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، 51/8 درصد آنها به این نظرسنجی رای مثبت دادند.

حساب کاربری ترامپ در توئیتر با بیش از 88 میلیون دنبال کننده در پی حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021 در اعتراض به بروزتقلب در انتخابات ریاست جمهوری، به جرم تشویق به خشونت از آن زمان تاکنون بسته است. ترامپ نیز با بسته شدن حساب کاربری اش، شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال را راه اندازی کرد.

پس از اعلام نتایج این نظرسنجی، ایلان ماسک مالک جدید توئیتر در توئیتی گفت: مردم نظر خود را گفتند. حساب کاربری دونالد ترامپ فعال می شود.

براساس این گزارش، با فعال شدن حساب کاربری ترامپ، از ابتدای روز گذشته (شنبه) تا ساعت 10 شب به وقت محلی، و با وجود آنکه برخی کاربران گزارش دادند که نمی توانند به علت وجود مشکلاتی این حساب را دنبال کنند، حدود 100 هزار نفر ترامپ را دنبال کرده بودند.

اما دونالد ترامپ واکنش متفاوتی نشان داد و گفت که علاقه چندانی به فعال شدن حساب کاربری اش در توئیتر ندارد. وی در یک پیام ویدئویی افزود: من دلیلی برای این کار نمی بینم و قصد دارم در شبکه اجتماعی خودم فعالیت کنم.   

ترامپ تصریح کرد که مشارکت کاربران درسوشیال تروث، بهتر از توئیتر است و خارق العاده عمل می کند.

این در حالی است که توئیتر تاکنون به این اظهارات ترامپ واکنشی نشان نداده است./ تسنیم

ت ت
کدخبر: 122404 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها